{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Køb af Van... {{forumTopicSubject}}

Hey,

Står og skal finde mig en brugt van, da mit kørselsbehov lige stiger med 35.000km om året til tæt ca. 45.000km. mest motorvejskørsel, så derfor har jeg meget tænkt på en nyere dieselvan, der lige har gået mellem 50.000 - 100.000 km, da jeg sikkert vil have den i en små 2-3 år, og jo alligevel vil smide en del km på klokken. Dem jeg har set på er,

Seat Altea 1,9 / 2,0 TDI
Ford Focus 2,0 TDCI
Peugeot 307 2.0 HDI Airvan

Seaten er den dyreste af de tre, men samtidig også den fedeste, men vil helst ikke ofre over 130.000 på den, da jeg ved hvor stor afskrivningen sikkert bliver.

Men hvilken en ville i vælge, og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Van...
  • #1   15. aug 2007 Er nok mest til Seaten. Kender flere der har haft problemer med Focus diesel. Bla. en focus der fik skiftet turbo 6 gange på 40000km.

    <b>AJay


  • #3   15. aug 2007 seaten er fedest, men desværre kører den bare ikke så godt som mange siger. Samt vejene er fyldt med dem, så frygter lidt at afskrivningen er en del større end på de andre-

  • #5   15. aug 2007 Hvis det kun er blandt dem du har beskrevet så ville jeg nok vælge den Seat, selv om sådan en VW diesel afgiver sort røg når man giver gas og tikker som en gammel Mercedes taxa. Personligt er jeg dog ikke vild med det Altea design.
    Køredynamisk, der skal du absolut prøve sådan en Focus..



Kommentér på:
Køb af Van...

Annonce