{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Ny til bilforsikring? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have bil i mit eget navn. Er 25 og fra kbh.

har tænkt mig at ringe til en masse og høre priser. De er jo ligesom sælgere så det er vel bare at køre på og prutte prisen.

Skal jeg mon samle mine forsikringer, bil, hjem og livsforsikring? kan det mon betale sig i længden.

Og hvem faen er der at ringe til udover dem her hehe?

Alka
Codan
Nykredit
IF

Hmmm?

Ellers nogen der har nogle gode fif til hvordan man skal gribe situationen an?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny til bilforsikring?
  • #1   20. aug 2007 saml alt under et flag ...prøv rasmussens acurrance

• #2   20. aug 2007 Ps. Valget står mellem en 1.6 Carina E fra 95, en Corolla 1.6 GSI fra 94 eller en Corolla 1.6 fra 86.

Er der mon de store forskelle på prisklassen?

• #3   20. aug 2007 find dem alle på www.forsikringsluppen.dk

/A

PS: Meld dig ind i FDM, efter ½ år har du billig forsikring...

• #4   20. aug 2007 Har prøvet at taste ind på det der Rasmussens hjemmeside.. Ligemeget hvad man skrive så siger den 12995 om året..

Kan det ik gøres billigere? Hvad ligger i ellers på af priser i sådan en bilklasse? Det er jo billige biler fra 10-30.000kr. Og det skal bare være med ansvar. kasko kan ik betale sig..

• #5   20. aug 2007 Jeg er lige blevet nystarter(egen forsikring) Jeg ringe/kørte rundt, og det endte med at jeg valgte alka forsikring da de var samlet billigst, også selvom jeg fik 18% ved topdk, igennem mit arbejde.

Jeg flyttede så også indbo-/hus-/heltidsulykke-forsikring over til dem.

Jeg skal give 12000,- for kasko for min Peugeot 206 2,0 HDI.

• #6   20. aug 2007 Fair 70 10 80 09
    Tryg 70 11 20 20
    Alka 70 12 14 16
    Vestjyllands forsikring (du skal bo i vestjylland) 96 94 96 94
    I.F. 70 12 12 12
    Alm.Brand 35 47 47 47
    Codan 33 55 55 55
    Tre Kroner 70 10 03 80
    Top Danmark 44 68 33 11
    Danske Forsikringer 70 11 23 23
    G.F. 70 13 80 80

• #7   20. aug 2007 ETU Forsikring - 74728600

• #8   20. aug 2007 Du skal nok ikke regne med du kan prutte dem ret meget ned, da jeg går ud fra du er nybilist? Det eneste rabat du kan score er nok at samle alle dine forsikringer under samme tag. Ring rundt til selskaberne, det er som regel den måde du får det største rabatmæssige udbytte

• #9   20. aug 2007 Tryg er hvert fald et godt selskab udfra mit eget synspunkt så det kan jeg anbefale. Ingen problemer ved hærværk på bil osv ved dem.
    Alka kan jeg også anbefale, folk siger de er så nærrige når folk har en skade men min gamle mor er ved dem og der var slet ingen problemer da en anden kørte op i røven af hende sidste vinter, endda heller ikke da bilen skulle males om en gang til fordi det ikke så særlig pænt ud!
    Dog er alka ikke billigere end tryg mhs til de to biler jeg har, og det er de andre heller ikke så jeg bliver hvor jeg er smiley

Hvis du er nybillist så gå efter et selskab hvor du kan blive elitebilist på 3år..
    Evt hvis din kæreste/kone er elitebillist ved et selskab så bliver du det også automatisk hvis du flytter alt over til det selskab smiley

• #10   20. aug 2007 Cool med den liste der Dennis.. Takker

Kan godt være man ik kan prutte så meget om prisen men forskel på priserne er der nok. Og ku forestille mig man lige sku tale dem lidt til rette som så mange andre sælgere.

Er nybilist. Fik kortet da jeg var 19 og har kørt bil lige siden. har lånt de gamles biler smiley Pænt meget hehe.. Men det tæller jo ik nogen steder.

• #11   20. aug 2007 Henrik J
    Tror det kommer an på om din forsikringsmand er medlem af familien/vennekredsen så åbenbart smiley

• #12   20. aug 2007 Tror alt det er her forsikrings gejl er mere eller mindre tilfældigheder. Har hørt om flere der får forskellige priser ved samme selskab. Kommer nok lige an på hvem man snakker med og hvordan man ellers kan argumentere.

Nå men der er jo ik andet for end at starte fra en ende af.

• #13   20. aug 2007 Haha prøvede lige at indtaste en gammel corolla på nykredits hjemmeside hvor jeg også har indboforsikring. 20.350kr for en ansvar.. Haha de må da være stive..

Nå jeg prøver at ringe rundt og høre hvad de kan komme op med..

Kommentér på:
Ny til bilforsikring?

Annonce