{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Brosten på kørebanen = smadret fælg! {{forumTopicSubject}}

Udkørslen mellem Shell og MacD i Holbæk var åbenbart smadret, igen, og der lå brosten ude på vejen i går aftes da jeg kom trillende forbi. Kørte ikke engang for hurtigt, men den brosten var ikke til at se, da der ingen gadebeslysning er lige ud for hvor den lå.

BANG! Og et styk smadret venstre forfælg. Tror også dækket er færdigt, det har fået en ordenlig bule ..

Hvem skal sørge for sådan noget er i orden? Og hvem skal erstatte det? For erstattes, det skal det! Kan ikke være rigtig man skal køre rundt og passe på store sten på vejbanen!

ARGH! Skulle lige ud med det ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brosten på kørebanen = smadret fælg!
  • #2   26. aug 2007 det skal din egen forsikring sikkert... eller dig selv... tror ik du skal regne med at andre kommer til at dække det

• #4   26. aug 2007 hvis du ik har set den har du ik været opmærksom nok.....to bad sådan er det....føler med dig alligevel.

• #5   26. aug 2007 Kim S - Er det ikke nogens ansvar at udkørsler og deslige er iorden, så gamle damer ikke falder i de store huller der er i fortovet/udkørslen pga. stenene der skulle ligge der ligger på vejen?

Den tror jeg ikke på! Nogen må være "ansvarlig".

• #6   26. aug 2007 Anders - Klokken var. halv tolv om aftenen og der var ingen gadelamper udfor hvor stenen lå. Den var ikke til at se?

• #7   26. aug 2007 jo som regel kommunen, men hvis det er nogen som har pillet den eller de brosten op, ja så er der ik så meget at gøre... har prøvet nøjagtig det samme...der kom jeg selv til at betale for en ny fælg.....

• #8   26. aug 2007 ja du skal ringe til kommunen -jeg har selv prøvet det samme ,min fælg røg ned i stor hul der var i vejen ,jeg ringede og brokkede mig ,så kom der en mand og ud kiggede på det der hul og min fælg - 2 uger senere fik jeg en check på 2 nye fægle smiley

• #9   26. aug 2007 Jeg har engang anmeldt et smadret fælg til kommunen. Kørte ned i en af de små kloark-riste pga at det stod åbent. De batalte med det samme. Der var ikke noget brok der ...

• #10   26. aug 2007 Hvis det er en brosten der på mystisk vis er kommet op af sit hul, og ligger således at du påkører den, kan du da ikke forvente at nogen dækker skaden, medmindre at du kan finde de "pubertetsfræsere" der har pillet stenen op.

• #11   26. aug 2007 Martin, du skal jo have lys på bilen?

• #12   26. aug 2007 Der er så meget trafik ved den udkørslen, for det er somsagt ved mellem MacD, som er ret populær - sjovt nok, og mellem byens eneste døgnåbne tank. Og det er ikke forøste gang den udkørsel har været smadret. En kammerat har ødelagt et bunkar på samme måde.

Jeg kørte op til politiet med det samme det skete og fortalte dem det, så "vidner" håber jeg da lidt jeg har i dem.

• #13   26. aug 2007 Det var ikke kun én sten? Det var sku mange. Der manglede vel 7-8 sren i det kæmpe hul i udkørslen. Og det er når folk kører ud over at stenene bliver kørt løse og til sidst revet med op.

Og Anders, der var/er lys på bilen. Det hjalp ingen ting. Og jeg havde kørt 20 km/t og siddet med øjnene på stilke, havde jeg først opdaget den da det var for sent!

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #14   26. aug 2007 og du gik selvfølgelig ud og fjernede de brosten der lå på vejen så det ik sker for andre ? smiley

• #15   26. aug 2007 Ja! Smed dem ind til siden. Bakkede ind på tanken og kiggede på skaderne, gik ind på tanken og spurgte hvem der hvade med det og gøre - det kunne de ikke sige. Gik ud til bilen, kørte op md politet og bare 1 min efter jeg havde smidt en sten væk, lå der 3 sten igen!

• #16   26. aug 2007 altså må ærligt indrømme det virker lidt usandsynligt at 7-8 brosten skulle ryge op af sig selv ved at folk kører henover dem.... men selvfølgelig mystiske ting kan ske... men tror stadigvæk ik du skal regne med noget erstatning fra kommunen... jo hvis det havde været et hul i vejen eller brønddæksel osv som andre oz skriver.... men det er jo ik helt det samme..... Det vil jo svare til at en husejer skal betale erstatning hvis en sten fra hans have ligger på vejen muligvis fordi nogle bøller har smidt den derud...

• #17   26. aug 2007 De bliver slynget op? Ikke alle folk kører pænt udover dem og derfor bliver de mange gange mere "medtaget" end godt er. Det kan godt være det virker usandsynligt - men det er desværre rigtig. Der er ikke fktion eller noget jeg finder på. Folk fra Holbæk kender problemet!

Jeg må prøve med kommunen så ..

• #18   26. aug 2007 ja prøv det, men forvent ingenting..... det er nok det bedste råd der er i den situation.. desværre...

• #19   26. aug 2007 Eller en anden tilfældig bil der har kørt ud og slynget stenen med ud på vejen?

• #20   26. aug 2007 Kommunen kan på ALLE måder drages til ansvar. Det er kommunens ansvar at vedligeholde sådan ting, og omend ikke andet rydde op og sætte afspærringer!

• #21   26. aug 2007 Hvordan kan du være så sikker i din sag, Anders?

• #22   26. aug 2007 ring til kommunen kender da en der fik betalt sine forfælge fordi der var et hul i vejen..

• #23   26. aug 2007 Jeg tror ikke på du får kommunen til at dække det. Så snart de skal betale, er der 10000 love og paragraffer som gør, du selv bliver draget til ansvar.

Kommentér på:
Brosten på kørebanen = smadret fælg!

Annonce