{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

1000 hk eller hvad ???? {{forumTopicSubject}}

Hmmmm undskyld Men bliver man kun taget seriøs herinde hvis man har Mange HK ????
jeg har gjort en del ved min bil men har desværre ik råd til at have en turbo model ... men derfor kan man ved da godt blive tager lidt seriøs selvom ens bil er stylede uden hk ?? eller hvad?!?
der er jo tros alt lagt en del timer i en bil som der er gjort ting og sager ved smiley
men hva mener folk ang dette ?????

gert

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1000 hk eller hvad ????
  • #1   19. aug 2003 totalt latterligt det du skriver der! 9 ud af 10 biler herinde har ikke over 200 heste.

jeg vil da mene der er andre måder at få respekt på herinde. se fx. brians 106 rally/gti (som li har fået sten i hjelmen!) Det er vist ik hans motor der har givet alle 10-tallerne!? Du må finde en detalje som gør at din bil netop er noget spc

• #2   19. aug 2003 hallo jeg har sølle 48 MAX hk så kig på den smiley og hvorfor er det latterligt !! sgu da rart at vide hvordan folk kigger på biler smiley og vudere stemmer ...

• #3   19. aug 2003 totalt latterligt det du skriver der! 9 ud af 10 biler herinde har ikke over 200 heste.

jeg vil da mene der er andre måder at få respekt på herinde. se fx. brians 106 rally/gti (som li har fået sten i hjelmen!) Det er vist ik hans motor der har givet alle 10-tallerne!? Du må finde en detalje som gør at din bil netop er noget spc

• #4   19. aug 2003 også skriver du det samme igen?? *lorst* fair nok
    fin bil du har iøvrit....
    og overskriftern får bare folk til at kigge smiley
    men kig på min bil og fortæl mig at den har 48 hk :-S?!?

• #5   19. aug 2003 fejl på bilgalliri´s side, trykkede kun 1 gang, så ved ik hva der er sket.

no offence men det er ik li verdens pæneste eksemplar af en uno. men den er garanteret billig i udgifter.

• #6   19. aug 2003 hehe jo den er ganske rar at betalt til hver månede ;-)efter som at det er min første "rigtige" bil
    også klart har haft bilen i ca 4 mdr og den har aldrig set voks og stod på oig fælge med 135 i breden smiley såå og bare rolig den er slet ik færdig :-)..
    går nu heller ikke og tror at det er den sprødeste uno herinde!!! på ingen måde for det er den bestemt ik.

• #7   19. aug 2003 hehe jo den er ganske rar at betalt til hver månede ;-)efter som at det er min første "rigtige" bil
    også klart har haft bilen i ca 4 mdr og den har aldrig set voks og stod på oig fælge med 135 i breden smiley såå og bare rolig den er slet ik færdig :-)..
    går nu heller ikke og tror at det er den sprødeste uno herinde!!! på ingen måde for det er den bestemt ik.

• #8   19. aug 2003 hm det går godt for galleriet i dag smiley

Kommentér på:
1000 hk eller hvad ????

Annonce