{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Hvad F*** Sker der for jer!? {{forumTopicSubject}}

Hvad er det lige der sker for jer her inde?

Jeg sætter en bil ind med 9 billeder, en rimelig tekst også afviser folk?

OG ikke mindst at man afviser men man kan ikke engang skrive en begrundelse hvor latterligt er det ik lige?

Og det er et BILGALLERI = biler er velkomne?!

Og en golf 2'er hvor der er 5 billeder 4 af dem er af fronten også er der 1 af en undervogn den kan i godt byde velkomme=

Hold K*f* man!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad F*** Sker der for jer!?
  • #1   7. sep 2007 Hold nu op med at pive.

Følger du BG's retningslinier for oprettelse af biler burde der ingen problemer være.

• #2   7. sep 2007 easy now morten..

ka godt se det ikk er helt fair..

stemte dig ellers ind.. men åbenbart ikk alle som ville det samme

• #3   7. sep 2007 Hvorfor skrive "Kabinen er til salg" hvis den ikke er?

• #4   7. sep 2007 Ved alle de biler jeg har oprettet i tidernes løb er der altid kommet en ca 10 negative stemmer. Selv med 20 gode kvalitet billeder og en masse info.
    Der er bare nogen som misundelige eller hvad ved jeg

• #5   7. sep 2007 Tud tud...
    Så den ikke så ved ikke om jeg havde stemt den ind. Men lad da være med at tude og prøv at få den ind igen. Vi havde samme problem med min lillebrors... prøv igen

• #6   7. sep 2007 bare husk billeder af kabine og bil.. nu har jeg ikke lige stemt da jeg ikke hara set den.. men noget må du da have gjort galt smiley

• #9   7. sep 2007 Stay T - De 4 første billeder er da hamrende dårlige?

• #10   7. sep 2007 jeg har slet ikke set hvilken en det er i mener endnu!! hvad er det for en bil?

• #11   7. sep 2007 den er jo inde?

• #12   7. sep 2007 Jeg ved godt nok ikke hvor i verden Sweris ligger, men det er så en mindre detalje.

Jeg forstår godt at folk afviste. Op i røven med kvaliteten af kameraet, men mørke og røvsyge billeder er der sgu ikk mange der tænder på. Du ku da i det mindste lige ha slæbt den udenfor, ell åbnet en dør. Et ell andet så man ikk blev deprim af alt det mørke.

Jeg kan ikke stemme, så spar dig bare at whine til mig over hvordan det gik mkay?

• #13   7. sep 2007 jeg plejer normalt at sige mindst 5 billeder og helst et af kabinen osse smiley billederne må ikke være fra en ensformig vinkel og så anden tekst end "standard":)

• #14   7. sep 2007 havde sgu også afvist den hvis jeg havde set den.....

salgs annonce af interiør

• #15   7. sep 2007 Stay T - Man må da ikke reklamerer med ting til salg i sin oprettelse? Må man?

• #16   7. sep 2007 det er jo ikke en salgs annonce?

Bilen skal jo bruges men at man skriver kabinen er til salg i stedet for og smide den ud?

Og ja okay billedkvalitieten er ikke verdens bedste men man kan se den har 4 hjul og en motor?

• #17   7. sep 2007 Stay T - Uden tvivl.. Der skal være plads til ALLE herinde. Men når det nu er et galleri, hvor man udstiller bilerne, så er det vel ikke meget forlangt, at man venter til der bliver lyst med at tage billeder af bilen? eller at man idet mindste tager nogen i ordentlig kvalitet?

• #18   7. sep 2007 Morten

Det er forbudt at oprette mhp salg. Det står jo i reglerne.

Og ja man kan se 4 hjul og en motor. Men hvis det var det eneste adgangskrav kunne vi ikke bestille andet, end at oprette markracere.

• #19   7. sep 2007 palle: ja der står det er forbudt og oprette en salgsannonce,

det er ikke en salgs annonce, der står under de par billeder af kabinen den er til salg også under interiøre.. men hvis det genere jer ska jeg da gladeligt fjerne det?

• #20   7. sep 2007 Stay T - jeg kan sagtens følge dine argumenter og jeg tror også vi taler samme sprog i den her debat. Men du ville vel ikke gide, at sidde og set på en masse sorte billeder af folks biler fordi, de ikke har taget dem i ordenligt lys eller lignende vel? Så går galleripointen jo lidt af smiley

• #21   7. sep 2007 Morten K - Det er bare træls, at folk opretter ting herinde udelukkende for, at sælge dem. Du ved jo også selv, ud fra hvad du skriver, at det ikke er tilladt. Så inden du opretter sådan et indlæg her burde du måske bare have gjort din profil så "fejlfri" så muligt. ??

• #22   7. sep 2007 Du kunne måske trække din bil ud i lyset så man kunne se den. Det ligner mest en salgs annonce for alt din indmad i bilen. En ting er man ikke har et super godt kamera, men man kan da gøre lidt for at billederne bliver nogenlunde. Det har du da ikke gjort .

• #23   7. sep 2007 Til Morten K
    Den er jo kommet ind. Men der vil altid være nogen der afviser.
    Men må da sige, at dine billeder ikk er særlig gode, de er for møre sys jeg. Sorry men er bare ærlig.
    Men velkommen.

• #24   7. sep 2007 Stay: Hvorfor dog ikke det? Hvis du tænker dig bare en ANELSE om, vil du måske ku nå frem til at man s'mæn snildt kan ha forstået meningen med et galleri, selvom man ikke selv har en bil oprettet. Ell er det hovedarbejde på for højt et niveau for dig?

• #25   7. sep 2007 Lige et ps: Bilen må ikke oprettes som salgsannonce, men jeg tror sgutte de kan bitche over at man skriver at en enkelt del af bilen er til salg. Man ser da tit biler oprettet hvor fx fælgene (og ja det hedder fælgene, ikke fælgerne) er til salg..

• #26   7. sep 2007 men morten k er sgu inde på noget af det rigtige, det kommer meget an på hvad mærke man kører i. Nu kører jeg selv i Renault, og havde heldigvis ikke problemer med at komme ind, men der er masser fra Renault gruppen der ikke var lige så heldige og nogle af dem måtte prøve op til 5 gange for at komme ind.
    Det holder ikke at man helst skal kører i et bestemt bilmærke for at være velkommen her på BG.

• #27   22. sep 2007 Vil nu også sige det har noget med belysningen og andet at gøre .. Måske er alle biler ikke kønne med blits, eller i solskin ..

Men hvorfor overhovedet oprette sin bil, hvis man ikke vil vise den frem. Men derimod er flov over at eje noget som i sine egne øjne måske ligner lort ..

Der er jo tons vis af måder og få sin bil til at se lidt mere indbydende ud .. Den kan da lige få en hurtig pusning, eller vaskes inden man nakker den ud i sollyset , så vi kan se på varene ..

Så er det skam ligemeget om bilen er en skindene porche med guldbelagte fælge .. Eller en rusten skrammelkasse ..

Så længe man selv vil stå inde for den , og ikke vil gemme den i mørket ..

Kommentér på:
Hvad F*** Sker der for jer!?

Annonce