{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Erik P
Erik P
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 65

Nødråb: Autotrailer søges i Horsens {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Min bil er brudt uhjælpeligt sammen kun 2 km fra et autoværksted i Horsens, men jeg har desværre ikke abbonnement på autohjælp så Dansk Autohjælp vil have 2000 kr i timen for at transportere min bil (Ja det er sindsygt ikke). Jeg sætter nu al min lid til at en mega venlig sjæl på Bilgalleri har en autotrailer og vil gøre mig en mega tjeneste - vi kan nemt blive enige om en lille belønning. Det eneste jeg behøver er faktisk bare transport af bilen der selv kan køre ombord på traileren i 1,9 km til værkstedet (3 min ifølge Krak). Håber på hjælp!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nødråb: Autotrailer søges i Horsens
  • #1   1. nov 2004 Hvorfor trækker i den ikke bare emd en anden bil , nu når der ikke er længere??

• #2   1. nov 2004 Hvis det er 2000 i timen og det tager 3 min ifølge Krak, så slipper du med 100.-?
    Kan da ikke tro at det er 2000 pr påbegyndt time...
    Sidste tur jeg havde med dem kostede mig 600.- for en ½ times kørsel.

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #3   1. nov 2004 Prøv falck de er noget billiger

• Erik P
    Erik P Tilmeldt:
    aug 2004

#4   1. nov 2004 Chris H, det er en Citroen med hydraulik der er gået i stykker så den kan ikke trækkes da affjedring, bremser og servo er dødt, men ja ellers er det oplagt.

H K, Falck tager fra de kører hjemmefra til de er hjemme igen så det runder jo let en halv time med læsning osv. Timeprisen på 2000 kr udregnes i eksakte minutter men det er alligevel dyrt. I de 2000 kr får jeg også et (tvunget?) abbonnement til 700 kr. Dansk Autohjælp kan gøre det for 700 kr/t (efter kl 16) men jeg ville stadig gerne slippe billigere for selve reperationen skal nok trække tænder ud.

Hvis jeg ikke får fat i en trailer så ender jeg nok med at tage en tur med Dansk Autohjælp.

• Erik P
    Erik P Tilmeldt:
    aug 2004

#5   1. nov 2004 Hov, undskyld. Falck ville gøre det for 2000 kr/t og Dansk Autohjælp 700 kr, men det skal også siges at det er weekend takster. Summa sumarum er at jeg gerne vil slippe billigere men sidste mulighed er en tur med DAH.

• #6   1. nov 2004 er der ikke en shell tank der hvor du bor..? de plejer at leje dem ud hele 24timer.. mener det koster 500kr per dag .. og 1000i depostium

• Erik P
    Erik P Tilmeldt:
    aug 2004

#7   2. nov 2004 Ja og det er sku nok for meget hendrik N for DAH vil hjælpe for 700 bobs i timen og det tager nok kun ½ t - nå ja, og jeg har hverken trailerkort eller en bil der må trække så stor en trailer så det går nok ikke.. smiley

Kommentér på:
Nødråb: Autotrailer søges i Horsens

Annonce