{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.873 visninger | Oprettet:

Thomas  A
Thomas A
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32

Octavia fartpilot?????? {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Jeg har lige købt en Skoda Octavia 1.6 GLX 101hk fra 1999, og jeg vil gerne have monteret en fartpilot, en original. MEN
Jeg har spurgt 4 forskellige skoda forhandlere. 2 mener der kan monteres original, og 2 mener der ikke kan monteres original....
????????????????????????????????????????????????????????????
Er der nogen af jer der ved det????

/ta

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Octavia fartpilot??????
  • #1   14. sep 2007 Hvad grund giver de dog til at der ikke kan?

• #2   14. sep 2007 Er heller ikke 100% sikker, men mener heller ikke der er org på en fra den årgang. Det var det samme på min audi, alt fra før 2000 var der intet org fartpilot fik jeg at vide.

• Thomas  A
    Thomas A Tilmeldt:
    mar 2005

#3   14. sep 2007 Jamen de siger bare der ikke kan monteres original fartpilot... UNDERLIGT......

/tA

• #4   14. sep 2007 Fik det samme at vide. Men fik at vide at du skulle bare købe en uorg, som de sagtens kunne sætte på, men det var for eget ansvar så. Det er sq noget underligt noget.

• #5   14. sep 2007 Hvis det findes på den model fra 99 skulle det vel være muligt mig bekendt.. Nu det selvfølgelig ikke lige skoda jeg ved en helvedes masse om :S

Ellers så find dig en rigtig god uorg fartpilot, kan værkstedet sikkert henvise til. Og så få den sat i, men ja på eget ansvar da den jo ikke er lavet af skoda til netop den model.. det ville jo være idioti og give garanti på det så smiley

Og hvis ikk du har tiltro til skoda kan du kontakte andre firmaer der kan sætte en fartpilot i for dig..

• Thomas  A
    Thomas A Tilmeldt:
    mar 2005

#6   14. sep 2007 ARGH... Ingen skoda nøder der ved det????

/ta

• #7   23. feb 2010 Har du nogensidne fundet ud af noget.. Jeg har selv lige købt en octavia og vil gerne have fartpilot i smiley

Kommentér på:
Octavia fartpilot??????

Annonce