{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.744 visninger | Oprettet:

YES! Fandt mine fælge! {{forumTopicSubject}}

Yes! I dag fandt jeg mine 20" BBS fælge, jeg nu har savnet i to uger.
For at læse hvad der skete kig her: http://bmwe34.dk/forum/viewtopic.php?t=42135&postdays=0&postorder=asc&start=15 og her http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=268810

Jeg kom kørende i min venindes mors Citroen C1, fordi jeg skulle ud at træne. Kører over krydset nede i Risskov mod Lystrupvej. Da jeg når rundkørslen, ser jeg FANDEME en E34'er i lilla med mine flotte fælge monteret. Får svinget C1'eren rundt, og skrevet nummerpladen ned, hvorefter jeg optager jagten smiley

Får ringet politiet op, og mens jeg snakker med politimanden måtte jeg lige tage et godt rødt lys til højre op ad Grenåvej, for at følge med BMW'en. I starten var politiet ikke særlig hjælpsomme, men da jeg fik dem forklaret, at det altså var 50k fælge vi snakkede om her, og jeg kørte bag bilen netop nu, fik han rimelig hurtigt snøvlet sig sammen og sendt en civil vogn afsted. Han lægger så på, og beder mig tage telefonen når dem i politibilen ringer mig op. I mellemtiden får jeg ringet nogle kammier op, i tilfælde af politiet nu ikke skulle dukke op. De kommer hurtigt afsted, og lige efter ringer civilvognen fanme, og jeg kan høre udrykningen i telefonen. YES tænker jeg.

Jeg følger stadig efter BMW'en, der kører rundt ud mod Frydenlund. På et tidspunkt kører han ind på en tankstation, og for at det ikke skulle virke mistænkeligt kunne jeg jo ikke køre derind. Så måtte fortsætte lidt længere ned ad vejen, og lave en U vending midt på en vej med dobbelte spærrelinjer :lol:

Kører efter ham igen, og han kører igen mod Frydenlund. Her holder han så ind på en parkeringsplads ved Netto, hvor jeg så fortsætter lige ud, og igen laver en U-vending. Idet jeg vender bilen, ser jeg politiet komme længere nede ad vejen, og jeg spørger i telefonen om det er dem, og de siger ja, det er os, er det dig i den lille sorte?

"Yes", siger jeg, "han er lige kørt ind og har parkeret". Jeg kører ind lige ved siden af ham, og politiet drøner deres bil ind LIGE foran ham, og jeg har godt nok aldrig set en perker set SÅ forbavset ud. Lige efter ankommer mine kammerater, og manden bliver anholdt, og smidt ind bag bilen. Politiet afhører mig, spørger mig hvordan jeg ved det er mine fælge, og jeg må så forklare mig. 15 minutter efter ankommer endnu en patruljevogn til stedet. En betjent skulle køre tyvens bil ind på stationen, hvor den så ville blive opbevaret. Jeg kørte fra stedet, med en glad følelse og en masse adrenalin pumpende i kroppen.

Nu venter jeg så bare på politiet skal ringe mig op. Men det fedeste er fanme at jeg får mine fælge igen (nu skal jeg jo så bare bevise det er mine, men det burde sgu ikke være så svært. Har jo masser af billeder af dem osv, selv på min telefon som jeg også viste politimanden på stedet). Og endnu federe er det sgu, at det lille kryb kommer til at betale for nye paneler, sideskørter og lakering af min bil hos Terminalen i Egå! Forsikringen vil jo 100% gå efter ham, når min bil er lavet. Udover det, har dækkene gået på hans skærme, så på de to bagerste dæk, kunne man næsten ikke se hvilke dæk der var monteret. Jeg kræver helt sikkert han skal betale for 2 nye bagdæk også!

LEARN BITCH!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES! Fandt mine fælge!
Kommentér på:
YES! Fandt mine fælge!

Annonce