992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

FUCKING PIZZAMAND OG MIN BIL! GRRRRR FUCKING PIZZAMAND OG MIN BIL! GRRRRR

Ja undskyld sproget men den fucking idiot kan fandme ikke køre bil...
Ja det startede med at Pizzaerne var 30 forsinket! tsk..
Så da han havde afleveret dem og jeg havde lukket hovededøren, gav det bare en kæmpe SMASK og da jeg åbner igen havde han fandme plantet sin tude grimme mazdmazda 323 fra 80 med JYDEKROG lige i fronten på min elskede fiesta.... Nåååååhhhhhhh jeg var gal, hvis ikke det havde været for den gamle der også kom rygende ud havde jeg fande smækket ham en på lampen...
Så står han der bagefter og siger at bilen den er nu ellers pæn og det var da en skam..... ARRGHHHH LUK SKUFFEN MAKKER...
Ja og så skulle han lige tilføge at han var bange for at køre galt idag, ???? Hvad snakker idioten om, så bliv da hjemme hvis du ikke han styre din skide Mazda spand.....
Uha sådan noget kan fande piss mig af..

Så nu er hele forkofangeren pulveriseret, forlygterne er smadret , kølerhjælmen er trykket op og ja kan ikke rigtig se om der er sket skader på dens organer..
Men den kommer ned til den lokale ford læge og så kommer den forhåbentlig til at ligne en million igen.
Hvis den self. ikkke er total skadet, gud være ham nådig hvis det er tilfældet..

Syntes bare lige jeg skulle have min vrede ud..
No offence til mazda folket..

\\ den grædefærdige

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKING PIZZAMAND OG MIN BIL! GRRRRR
  • #1   5. nov 2004 Han gjorde det nok med vilje !

• #2   5. nov 2004 Jeg var røget i flæsket på ham med det vuns *GGRrrr!!!*

• #3   5. nov 2004 Ej fuck, man kan snart heller ikke parkere nogen steder uden der er risiko for død og ødelæggelse! ikk engang sin egen indkørsel.. kan du ikke ligge et billede eller to ind, så vi kan se hvor galt det egentlig er?

• #4   5. nov 2004 Hmm måske men det bliver med en af mine venners cam. så bliver nok ikke så godt...

• #5   5. nov 2004 Han må da ha' haft knald på siden han kan ødelægge så meget...

• #6   5. nov 2004 så er der vidst gratis pizza de næste mange år!!! damn, hvor ville jeg blive sur!!! forstår din vrede!!!

• #7   5. nov 2004 Thomas G.
    Nej håber jeg da ikke han gjorde men alligevel,, han var lige kørt forbi den for at komme til vores hus, og så når han skal ud igen pakere han oppe i min?? Så jeg belv meget gal...

• Jesper r
    Jesper r Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Svar: 12
    #8   5. nov 2004 Surt men det er hvad der sker, her den anden dag jeg skulle på glat bane starter min kørelærer med at bakke ud i sin genbo´s bil.

• #9   5. nov 2004 alle kan komme til at køre galt? tag dig sammen makker.

• #10   6. nov 2004 Ja, "kan" men det er sku heller ikke alle der er lige varsomme i trafikken. Han var lige kørt forbi den ffs.. 1 min senere bakker han ind i den! amen.. så har man altså også lidt for travlt, og hvis det er for han ikke kan bruge sine spejle, så må han lade være med at køre ind sådanne steder!

• #11   6. nov 2004 ja sådan et fjols mand... Men der er jo bare nogle som ikke kan fungere i trafikken... Men så længe de ikke stikker af eller noget lignende, så er der ikke grund til at hjemsøge dem i graven... Men forstår godt du er sur, han er jo nok lidt af en "klap-hat"!

Ps. Jeg plejer altid selv at hente min pizza (så er den altid dejlig varm)

• #12   6. nov 2004 slap dog lige af folkens!

han var ved at bakke, hvor galt kan det være? tror sku ikk at hele fronten er smadret, klart at man bliver sur, for selvfølgelig gjorde han det med vilje!! og der er jop ingen af os her der nogensidne har gjort noget forkert eller lavet fejl i traffiken!

Kommentér på:
FUCKING PIZZAMAND OG MIN BIL! GRRRRR

Annonce