{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  station 2 ... fuck hvor lamt
  • #1   24. sep 2007 både og.. syntes helt klart det er galt at køre over 100 inde i en by.. kører ikke selv altid after loven men bestemt ikke så hurtigt inde i byen!

• #2   24. sep 2007 Jeg synes at vi skal have lov at sætte andres liv på spil!

• #3   24. sep 2007 og kunne heller ikke finde på at pille rattet af min bil mens jeg kørte 100

• #4   24. sep 2007 kan nu godt forstå politiet for med de videoer der er blevet lagt herud på det seneste er der ikke noget at sige til det...

• #5   24. sep 2007 selvfølgeligt skal politiet sætte ind der hvor der er brug for det... det er da ikke ansvarligt at køre 100 uden rat, eller over 100 i en 60km/t.zone...

• #6   24. sep 2007 Sys de gør det større end det er.... det er som om at de er pissed over at vi "pisser" lidt på reglerne!! så pisse højrøvet!!

pisser mig rigtig meget af at de bruger videoer fra den her side hvor man ligger dem ind for at have det grinern med vennerne og for at vise "se hva vi lavede af sjov i fredags"

konklusion: er der en panser der sidder og overvåger det her lige nu kan du læse at jeg ikke er glad for pansere (HVORFOR MON???) og jeg er kun 16 glæd dig til jeg bliver 18 haha

• #7   24. sep 2007 så kan i krafthelvede lære det!!!!! Det er smart at snyde, men dumt at blive opdaget - men ligefrem afsløre sig selv topper da alt.

• #8   24. sep 2007 Underligt der er en der sidder og kigger med herinde...

• #9   24. sep 2007 måske er det med rattet og 140 ind igennem aars by nok ikke lige forsvarligt ... bor selv i aars så, så selv da de gjorde det ... men et eller andet sted kan de ikke engang give os en plads at køre stærk på og brænd dæk af på ... så bliver man jo nødt til at gøre som mange gør ... mødes ude ved bilka i aallborg

• Bunzike .
    Bunzike . Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 51
    #10   24. sep 2007 flot jeg blander flere ting sammen...

redigering:
    hvis man vil lave ulovligheder som gør at andre kan komme i fare så er det ikke iorden, man bør lave sine drengestreger under kontrollerede forhold (på bane eller privat egendom)

(nu giver det lidt mere mening)

• #11   24. sep 2007 tillykke, du har netop oprettet tråd nr. 20 idag der omhandler station 2.

-Delte meninger vil der altid være. Men er man ikke også dum hvis man filmer ulovligheder og ligger dem på nettet??
    Jeg har alle siden det kom været modstander af videosektionen her på siden, det er jo næsten at opfordre folk til at ligge videoer ind hvor de kører rådent etc.
    Politiet passer jo blot deres arbejde

• #12   24. sep 2007 self så vil jeg heller ikk kører rådden i en by men for fuck da... begge videoer de viser er der ikke et øje i nærheden!! næsten alle drengestreger bliver lavet med en bagtanke (hva kan der lige gå galt) også handler man derefter!! derfor han "kun" kørte 100 over det bump... så det er ikk uvidende folk der sidder bag ratter hver gang. det er bar drengerøve der vil morer sig lidt!

• Bunzike .
    Bunzike . Tilmeldt:
    mar 2007

#13   24. sep 2007 Martin J

257 kmt ifølge gps (over længere tid)

fabriksopgivet til 250.2 kmt

• #14   24. sep 2007 Folk der ligger der videoer herind af hvor hurtigt eller råddent de kan køre er sku da også for dumme selvfølgelig holder der da øje med os med træf osv...

• #15   24. sep 2007 ja det er sku fuck up.

nu når vi skriver om noget så tænker vi om nogen følger med i samtale hehe..

damn..

hva gutter skal vi over til nogen luder i morgen aften hehehehehehhee......

• #16   24. sep 2007 pas nu på alle sammen.. det ender jo med at i anmelder hinadren og filmer dem der kommer til at lave en forseles, det bliver bare et stort overvågent samfund er det i ville ha..??

ps. kan ikke stave,,

• #17   24. sep 2007
    Allan [En af De skøre] ....

fortæl mig lige hvor mange lovlige steder vi har at køre på ... jeg kan ihvertfald ikke komme på ret mange ihvertfald her i nordjyland

• #18   24. sep 2007 Jeg tror sku ikke der er ret mange der har lavet de videoer med rattet eller med at køre stærkt har tænkt sig så fandens meget om og som regl tror folk at de kan meget mere end de lige regner med...

• #19   24. sep 2007 er bg efterhånden ikk danmarks mest omtalte hjemmside, synes sgu det er ofte vi bliver nævnt

• #20   24. sep 2007 Jeg syntes det er okay de ser med og prøver og ta`dem som bryder loven jeg har selv børn og ville gå helt amok hvis jeg opdagede en som kørte 100 igennem byen og jeg er kold tager drastiske metoderr ibrug så ka de lære det

• #21   24. sep 2007 Lad dog være med ligge video klip når man laver sådan noget shit....
    Det er vel det samme hvis man filmede sit eget knæk eller røveri... FOR DUMT!!!!!

• #22   24. sep 2007 allan ... problemmet er at folk vil kører hver weekend ...

• #23   24. sep 2007 hvem er den forræder?? smiley

• #24   24. sep 2007 Man ska huske på at politiet gør bare deres arbejde! De for jo en masse dumhedder serveret her på BG...
    At der er nogen der er dumme nok til at afsløre deres dumhedder kan vi jo kun grine af, men der ser politiet anderledes på det.

• #25   24. sep 2007 syntes bare det er larmt ... at man pludselig kan knalde folk ved at kigge deres video ... men man må da sige de er da blevet moderne haha !

• Bunzike .
    Bunzike . Tilmeldt:
    mar 2007

#26   24. sep 2007 Martin J

selvfølgelig... jeg bruger bare de tyske motorveje som ligger i dk :S og dem er der åbenbart mange af lige her i midt-vest jylland smiley

• #27   24. sep 2007 Det er sku det lammeste jeg nogensinde har set, altså de videoer på tv2.
    Elevatoren kører vist ikke helt til 10 sal hos dem der har lavet de stunts, tror den er stoppet mellem 2 & 3 sal.
    Jeg kan kun ønske at der ikke sker lignende ting og at ingen kommer til skade og hvis de gør - så skal det ikke skade andre end deres egen familie.

• #28   24. sep 2007 :D.. haha, Det lyder som om der ikke er ret mange der har set indslaget i aften

Jeg er helt enig, der er ingen grund til at folk kører så stærkt - en ting er at gøre det, en anden er at lægge det ud på nettet og dermed inspirere andre svage sjæle

Men jeg kan ikke andet end at grine min røv i laser da de viser et afsnit "Mig og min far der kører 230 på motorvejen" og siger de vil komme efter ham

(Der er tale om en peugeot hvor de har stillet på speedometeret så det altid viser 230)

My 2 cents to the discussion smiley

• #29   24. sep 2007 Synes det er sørgeligt...man kan sagtens være en drengerøv men det er sgu ikk forbudt at tænke sig lidt. Man kan da sige sig selv at køre gennem byen med 140 km/t er idioti, hvis man skal lave en brænder eller lig. så gør det da et sted lidt væk fra det hele (læs privat grund eller track days)

• #30   24. sep 2007 heysa

holder med flemning og strange
    men dem der laver de nummer lever åbenbart ikke af deres kørekort men de kan da stå på deres gravsten de døde af vild kørsel og film på bilgalleri.dk

• #31   24. sep 2007 hvorfor har de så taget ved noget før ... ??? de har ikke gjordt ret meget før ... nu er det ligesom om at nu skal vi bg lige have en omgang fordi de ikke lige har andet at lave

• #32   24. sep 2007 Det er så præcis også derfro vi aldrig for en bane at køre på.... TÆNK JER OM!!!
    De psyko unge på nørrebro for heller aldrig et hus når de bliver ved med deres shit....

• #33   24. sep 2007 Det er fordi at folk ikk fatter hvornår det de laver er noget der kun høre til i film...

• #34   24. sep 2007 kan man se det nogle steder på nettet? altså station 2?

• #35   24. sep 2007 lasse m ... du kan ikke sammenligne det her med de unge i kbh ...

• #36   24. sep 2007 Hvorfor??? Nogle folk tror jo det er iorden at smadre deres klemme kadetter rundt hvor der er uskyldige mennesker der kan komme til skade... og så bruge de den undskylding at det er fordi de ikke har en lovlig bane????

• #37   24. sep 2007 ved godt at mange folk for en keek af at gøre nogle forskællige ting .. men tror at hvis vi have en fast bane at kører på ville vi undgå en masse ting ...

• #38   24. sep 2007 ..

• #39   24. sep 2007 men måske skulle man indføre køreskiver som i last bil ... bare elektronisk så politiet kunne se om man havde kørt for stærkt så var man også fri for foto vogne ... eller en ting der sendte data til politiet hvis man kørte forstærkt det er det de er ved at udvikle i svergie

• #40   24. sep 2007 måske ikke .. ved bare at de nok skulle begynde at kigge på noget nyt istedet for bare at udgive fartbøder helle tiden .. det er jo åbenbart ikke nok
    '

• #41   24. sep 2007 brian J, flemning og strange: Nemlig kan kun give jer ret. Alan syntes også godt man kan sammeligne det med jagtvej 69 man kan ikke bare lave en hel masse ballade og så regne med at folk kommer til at holde med en. Folk der hiver den opmærksomhed frem i medierne er fandme ikke for kloge hvis de tror at det gavner sagen. At sætte andres liv på spil er ikke noget med at være drenge røv det er ren dumskab og det skal straffes.

Lau T hvis politiet ikke må bruge de videoer som folk smider på nettet hvad skal de så gøre. Bare se videoen og sætte sig og vente på at det går galt det kunne være nogen fra din egen familie som skulle på tanken efter en cola men ikke kom hjem igen pga. et fjols som køre 100 km/t i en 50 zone.

• #42   24. sep 2007 siger bare at de måske ikke skulle slå til her for sådanne folk gør det da bare igen --- måske skulle de som de er ved at lave i sverige ... en lille indbygget gps som sender signal til politiet pc ved for høj hastighed ... hvor nemt kan det så blive ... gpsen ville i fremtiden kunne se at man f.eks drifter

• #43   24. sep 2007 Skod at jeg så lige er flyttet til sverige og har købt en nissan silvia sx200....:-) hahahaha

• #44   24. sep 2007 ja pænt træls det skulle vist komme midt i 2008 så det er vel bare med at få reset af hehe ja når man så ikke lige bliver fanget af de foto celler der sidder ved informations skiltene ved motorvejen hehe

• #45   24. sep 2007 Lau T.
    hvem skal betale for den GPS. Men hvorfor skal det overhoved være nødvendigt. Vi betaler kæmpe høje forsikringer blandt andet pga sådan nogle mennesker som ikke kan styre sig.

Hvis politiet skulle reagere på sådan en gps kunne de ikke lave andet så det har de desværre nok heller ikke bemanding til. Men kan godt følge din ide det er desværre nok bare ikke noget som bliver til realitet.

Men forsikrings selskaberne kunne godt gøre det som krav de første 3 år og hvis man laver en alvorlig skade så fornyer man de 3 år. (visse selskaber har det dog ikke som noget krav)

• #47   25. sep 2007 synes sgu det er fint at der sidder nogen og holder øje og jeg vil da nødigt lade min børn færdes ude i trafikken men sådan nogen psykopater som skruer deres ret af imens de køre og hva fanden de ellers kan finde på. de skal have taget deres kørekort og bil og hele lortet og aldrig mere kunne blive medlem af en hjemmeside som Bg...

Kommentér på:
station 2 ... fuck hvor lamt

Annonce