{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skift af forrude
  • #1   26. sep 2007 Det skal nok passe at den er limet.
    Jeg har seet mange der synes at det er let at skifte rude men efter 3-4 mdr kommer der vand i bilen. Men det må en selv bestemme :D.

• #2   26. sep 2007 vidst man ikke har prøvet det før er det et træls sted at spare for som nævnt af djeno så ses det tit at den blir utæt efter noget tid pga dårlig rengøring eller forkert rude lim...

men ellers er taktikken for dem som ikk har elektrisk værktøj til det at man tager en skære snor som er beregnet til det og får lavet et lille hul igennenm limen og så en mand på hver side som saver den ud...

kraftig rengøring og kan ikk gøres for meget og så ellers på med noget rude lim på ruden og så lade det tørre lidt før den smides i hullet og 100% lige i første forsøg ellers blir det noget skidt....

• #3   26. sep 2007 okay tak, det var mere om den var limet i, har ikke rigtig kigget på det endnu, da jeg var på vej hjem fra vejle her til morgen, fik en stor sten af en art på forruden, da en last bil kørte forbi mig... har så sat mange foruder i da jeg var mekanikker...

• #4   26. sep 2007 husk at lukke eventuelle huller i lakken når du skifter ruden ... (med maling evt :)) ... ellers går der ikke lang tid før der er rust... (fik skiftet 2 a-stolper i min gamle polo af samme årsag)

• #5   26. sep 2007 Limet......men nem at skifte hvis du har prøvet at lime før

Kommentér på:
skift af forrude

Annonce