{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

A3 vs G4 .. Hvilken ? {{forumTopicSubject}}

Jaa så blev det endelig tid til at skifte bil.. har førhen lavet nogle emner herinde angående hvilken bil jeg skulle købe, men mit valg er blevet enten en Golf 4 eller en Audi A3.. jeg er mest til Audi A3 ..

Men Hvad synes i ?

Og hvis det bliver A3'eren, skal det være 1.6'eren eller 1.8'eren ? . Altså den skal være økonomisk, dog gerne en smule ryk i .. Men glem alt om Turbo og alt det..


AhmedQ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A3 vs G4 .. Hvilken ?
  • #1   26. sep 2007 a3 helt klart. det er nu lidt "federe" at ha en a3, end at have en golf som alle iforvejen køre rundt i. - min mening

  • #2   26. sep 2007 A3

  • ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #3   26. sep 2007 Nu inden du får 6389 forskellige svar om hvor sløve de motore er eller hvor lynende hurtige de er så vil jeg lige sige: Her får du ikke et brugbart svar som du kan danne dig et indtryk ud fra

    Alle dem der kan lide A3 og G4 eller har en 1,6'er eller 1,8'er siger de er fantastisk. Og alle dem der ikke kan lide A3 og G4 siger det er nogle sløve lorte motore. Og så kan vi så skændes om det resten af aftenen

    Her kommer det eneste råd du kan bruge til noget: Tag ud og prøv dem. Virkelig. Det er kun dig selv der ved om du synes 101 eller 125 heste er nok. Dan dig dit eget indtryk af bilerne. Det er virkelig det eneste du kan gøre.

    Men så vil jeg da lige sige at de begge to er nogle rigtig fine biler, som du jo stort set ikke kan gå galt i byen med smiley

    1,8'eren kører mellem 10 og 12 km/l. Synes den trækker sådan en audi overbevisende


  • #4   26. sep 2007 køb en 1,8 20vt med 125 hk hvis du ik vil have turbo,

    synes det er et spørgsmål om smag, audi og vw er begge fede biler og næsten ens, hvor der nok ligger lidt mere status i en audi


  • #5   26. sep 2007 seat leon. de to andre er der for mange af.. bare min mening..

    leon´en er også den fedeste af de 3


  • ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #6   26. sep 2007 Heintze: Ja men leon er så også dyere en A3 og G4 som brugt

  • ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #7   26. sep 2007 end en*

  • #8   26. sep 2007 arhh, den er da ikk dyere. jeg skal lige være med. er det ikk 98´-03´ modeller vi snakker om? for så er den ikk dyere.

  • #9   26. sep 2007 Stump: Han skal netop ikke have en 1,8 20vt (150 hk) da han ikke skal have noget med turbo, han skal nøjes med en 1,8 20v (125 hk) kun smiley

  • #10   26. sep 2007 Tak for svarene gutter

    Dentzo : Ja du har nok ret, må nok heller tage ud og selv prøve bilerne.. Men i mine øjne synes jeg at a3'eren er fedest.. synes bare man ser meget til Golf i dag.. om det så er g2 g3 eller g4 .. men a3'eren er der ikke så mange der har alligevel..

    1.8'eren er nok for "stor" til mig.. altså den skal være økonomisk, til kørsel frem og tilbage fra skole og arbejde.. så tror det bliver en 1.6'er.. kan godt være den ikke har så mange heste, men det skal jeg heller ikke bruge til noget. Den skal bare bruges til bykørsel


Kommentér på:
A3 vs G4 .. Hvilken ?

Annonce