CT Assurance (lidt info) {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have kigget forsikringen efter for at se om det ikke kan blive lidt billigere!
Jeg ringede til ETU Forsikring som sendte mig videre til CT Assurance (herfra kaldet CTA).
Her blev det lidt skræmmende, CTA er et ApS... Knapt så heldigt, endvidere ligner deres hjemmeside simpelthen noget der er løgn - meget uprofessionelt!
Jeg ringer op til CTA, får fat i Carl Timm og han siger at jeg lige skulle vente lidt da han havde en anden telefon. Fint nok med mig!
Imens jeg venter kan jeg så høre hvad han snakker om på den anden linie.
Her fik jeg info om:
Telefonnummer (hvilket jeg skrev ned, det tilhører et firma i København)
Stelnummer på bilen
Skyldigt beløb
At de havde fået rykkere, var sendt til inkasso og nu til advokat
At han nu arkiverede denne kunde lodret
Jeg synes jeg lige ville dele denne lille oplevelse med jer - da jeg i forvejen fornemmede at det er et selskab som ikke rigtigt har styr på tingene.
Iøvrigt ville han ikke forsikre min bil da den har over 110hk og jeg er under 25år gammel - så jeg napper lidt ekstra, og sikker, tid hos TopDanmark
Som en lille sidenote er der en lille sag fra ekstra bladet angående CTA: http://ekstrabladet.dk/forbrug/alment_forbrug/article326719.ece
Håber det kan bruges til noget - jeg ville ikke vælge et selskab som indirekte udleverer andre kunder på den måde!
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 94 Svar: 909
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
Kære Lars
Du er desværre ikke alene om problemet med CT Assurance og den manglende dækning for skaden. Andre forbrugere har kontaktet Forsikringsmæglernes Brancheforening med tilsvarende oplevelser og endnu dyrere skader.
Det tyder da på man skal holde fingrene fra dem..
Syntes faktisk det er helt i orden at man dele den slags info her så man ligesom er advaret og kan undgå "armanski" fælder som disse.....
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
CT Assurance er endda blevet smidt ud af Forsikringsmæglernes Brancheforening!
ETU burde være klogere.. Håber sq ikke de har et samarbejde med ham :S
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 131
Hej bent..
Jeg snakkede med dig angående forsikring på en golf 2. Glemte helt at spørge om hvad selvrisikoen er på sådan en, og om man kan få tilsendt nogle papire på tilbuddet? Prisen lød på 4100 hvis jeg tegnede en ulykkesforsikring på 700. Hvor meget er jeg dækket ind for ved den ulykkesforsikring?
Info om bilen. Den er fra 1984, født 1,3 benzin, ombygget til 1,6Diesel. Benzin 55hk, diesel 54hk. Det står også på reg. attesten. på hvide plader, har træk, egenvægten er 825kg.
Mit cpr nummer er 200887-1259 og jeg har kørt 2 år skadefri hos fair..
Mvh Martin Svensson
Hej Martin
Du skriver 2 år i din faders bil-prisen jeg opgav var ud fra at du havde været bruger i 2 år Er du nystarter er prisen 6494,00
inc en ulykkesforsikring med sum op 500,000 ved invaliditet til 555,00 kr selvresiko på biol er 6000,00 kr
med venli hilsen
bent
apr 2003
Følger: 120 Følgere: 118 Biler: 2 Emner: 185 Svar: 1.409
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 30
CT Assurance (lidt info)