{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Min tur til en smadret siderude. Pris? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg havde lige lidt overskud i kassebeholdningen og valgte at gå ud og investere i en ny GPS.
Det er så også godt nok, og jeg får den lige sat i, og så kører jeg lige en tur til Bilka, Tilst, kl. 15, for at købe lidt til aften.

Var væk i max 10. min, og kommer ud til en vagt der står og noterer mine nummerplader på hans blok, og en smadret siderude.
Havde selvfølgelig ikke tænkt over lige at pille GPS'en fra, og gemme den væk, men væk var den. (Det var også det eneste der var væk, anlæg var der endnu, heldigvis).

Er der nogen der kan anbefale en glarmester der kan skifte en siderude i fordøren (Elrude) i nærheden af Århus?
Eller er det noget en regulær mekaniker evt. kunne klare, hvis han fik en siderude der passede?
Og hvad vil sådan en montering koste ca.?

Men ham vagten sagde at det var et generelt problem med nogle sigøjnere de havde på parkeringspladsen ved Bilka, Tilst.
Så lige en heads-up til folk der kommer der. Tag tingene med jer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tur til en smadret siderude. Pris?
  • #1   6. okt 2007 Glarmesteren kan hvertfald ikke smiley Det kan mekanikere. Hvilken bil snakker vi om ?

• #2   6. okt 2007 I disse sigøjner lande kender de ikke forskellen mellem dit og mit.. Der har de bare en fællespulje som hedder: VORES.. Groteskt, at man ikke kan forlade sin bil, indeholdende en GPS, i 10 minutter uden at den er rippet !

• #3   6. okt 2007 Det er ikke et generelt problem i bilka smiley Vi har i hvert fald ingen sigøjnere i bilka odense hvor jeg arbejder.. Men fuck hvor ærgeligt sådan noget.. Du havde forhåbentlig en forsikirng der dækker?

• #4   6. okt 2007 Been there, done that ;/ synd for dig kammerat, har desværre ikke noget svar på spørgsmålet -.-

• #5   6. okt 2007 Det er en Fiat Punto mrk. 1 3-dørs.

• #6   6. okt 2007 ja en mekaniker kan godt skifte siderude.. det har jeg da gjort en gang på en 106, der blev brudt ind i, mens den stod ude på arbejdet..

det var fandme nogle underlige ting de tog.. de stjal kølerhjelm. loftlampe + holderen til den, og en gammel radio.. folk er sku lidt underlige.

• #7   7. okt 2007 Hey...Har også lige æret ude for det samme som dig selv, i mandags 1/10-07 var jeg også lige ude i bilka, i Tilst, for at hente noget olie til Carina´en...og var max væk 15 min. da jeg kom ud var min venster siderude smadret og min GPS, som jeg havde fået dage før var væk. Heldig vis tog de ikke mit anlæg.
    Hva med at vi tager der ud med hvert sit alu-bat, og så venter på dem, og så lære dem hva der er dit og mit...for politiet gør ikke en skid...Man bliver simpelhen så rasende over at de ikke kan holde deres fede kleptoman finger ved dem selv!

• #8   7. okt 2007 Måske i bare skulle lære at GPS er en markedsvare som de snupper uanset tidspunkt på dagen, så gem den væk når i forlader bilen, husk at fjerne holderen også, for ellers ved de i har en alligevel...

• #9   7. okt 2007 Fik du en bøde af ham vagten?

Men godt med info, tak - kun få dage siden jeg sidst var ved Bilka i Tilst med GPSen siddende i frontruden. Har nok været heldig så, troede sgu ikke det var et problem der, med så mange mennesker.

• #10   7. okt 2007 nu er det jo ikke mekaniker'ers job men en pladesmed der skifter ruder....
    det er nok desværre lidt halvdyrt

Kommentér på:
Min tur til en smadret siderude. Pris?

Annonce