{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Folk uden hjerne {{forumTopicSubject}}

Blir mer og mer forarvet over folk på motorvejen.... Hvorfor er folk tror når de kør i det inderste spor a bar de blinker så har de ret til og trækker ud selvom de ikke kan vær i mellem ens bil og bilen foran så man er nød til og trække næsten ud i midter rabatten ell lave en hård opbremsning... Har oplevet det 2 gange på kort tid... Tænker folk kun på dem selv når de kør

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk uden hjerne
  • #1   11. okt 2007 ........kører i biler med stjerne

• #2   11. okt 2007 hvem kaldte ?

• #3   11. okt 2007 ja må vær sån noget.... men nu generer mange jo kvinder for ik og ka kør bil, men det er godt nok mænd der er for syge i trafikken

• #4   11. okt 2007 Folk kunne bare lære at holde afstand og lukke hinanden ud så ville problemet slet ikke være så stort...

Vær mod folk, som du vil have de skal være mod dig smiley

• #5   11. okt 2007 rigti men folk ska vel ik kør så andre så lave ting for og undgå ulykker

• #6   11. okt 2007 jeg lå da bag ved en på motorvejen i forgårs der lå med 70 km/t i overhalingssporet! blinkede med det lange lys ca 1 minut.. derefter kørte jeg helt op i røven på hende.. og blinkede igen.. men hun trak fandme ikke ind.. så overhalede indenom med hornet i bund og så fik hun fingeren.. alle andre bag mig gjorde samme nummer..

• #7   11. okt 2007 Det der genere mig mest er at de fleste personer ikke fatter at holde en konstant fart forbi lastbiler o.lign. I dag kommer jeg kørende i firma bil ved skanderborg og der er så en special transport i højre spor. Vi var helt nede på 60 fordi folk ikke tør at køre 110-130 forbi dem. Sådan noget pisser mig gevaldigt af.
    Også er der også lige folk som ligger og blinker med langlys.

• #8   11. okt 2007 hvis der ikke kan være en bil mellem dig og bilen forand dig på motorvejen køre du så ikke også lidt for tæt på ham foran ??

• #9   11. okt 2007 Også os lige folk som ikke fatter at man skal holde til højre på motorvejen (dvs. 90% af dem som køre på E45 fra kolding til Århus)

• #10   11. okt 2007 Forstår da godt folk ikke holder til højre, for så snart man kommer derind så bliver man ikke lukket ud igen fordi folk tror de kommer før frem, og man skal satme ikke lukke nogen ud da!

Det er til at brække sig over at se alle de egoister som tror de ejer motorvejen, og deres kørestil er den bedste...

Kører selv hver dag på arbejde fra vojens til vejle, og man ser den ene sindsyge episode efter den anden fordi egoisterne kører som var de konger...

Endnu engang vær mod andre som du vil have de skal være mod dig!

• #11   11. okt 2007 man ligger tættere hvis man er klar til og overhale når parsonen trækker ind.... og især når folk kør skide langsomt når de overhaler....

• #12   11. okt 2007 Who Am I: Lige præcis, men hvis alle nu holdte til højre (der skal self være plads :P) så ville det der problem ikke opstå. MEN DET FATTER MAN IKKE HER HJEMME.

Men i tyskland kan de godt

• #13   11. okt 2007 Her for en måneds tid siden, holdte jeg os i kø på en 3 sporet motorvej, og vi kom så hen til et sted, hvor de 2 inderste spor gik sammen til et. Jeg kørte i det yderste spor, og fandme ikk om der kører en dame der ligner Pia Kjærsgaard, i det midterste spor som kører liiiige ud i siden hvor jeg os kører.. Måtte knalde bremsen i bund, og hornet i bund.. Så giver hun mig fandme bare fingeren .. Sådan nogle kællinger sku fandme ikke have kørekort!

Kommentér på:
Folk uden hjerne

Annonce