{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.496 visninger | Oprettet:

LM OPRETNING !! {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil bare lige fortælle om 1 dårlige episode med LM opretning det var et sæt 18'' mille miglia fælge som jeg har købt på mit tideligere arbejde (ophug) der var 3 styk der var skæve og jeg ringede til lm opretning og han sagde at jeg bare skulle sende dem ned og så ville han så rette dem op. men ca 3 dage efter ringede han og sagde at de var alt for skæve til at blive rettet op og han spurgte så om han bare skulle smide dem ud og jeg sagde self nej da jeg havde sendt et retur fragt brev med men dette retur fragt brev benyttede lm opretning ikke og sendte dem med en fragt mand hvilket kostede mig 475kr da jeg så endelig fik dem tilbage ringede jeg til dansk fælgteknik og han sagde så at der ikke var noget der var så skævt at det ikke kunne rettes op og jeg har nu fået de fineste 18'' fælge til min bil og jeg vil våge og påstå de er mere lige nu end da de var nye...

er der andre der har haft problemer med LM OPRETNING ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LM OPRETNING !!
  • #2   13. okt 2007 Jeg har kun godt at sige om LM.

Jeg ved også at han tar det meget proffesionelt og siger fra når han ikke mener det dur og det har jeg stor respekt for. At en andens holdning så er anderledes og at de er blevet ok er jo godt men det mener jeg ikke LM skal klandres for han sagde jo nej.

At der så gik kluder i det med fragten tror jeg kunne ske alle steder..

• #3   13. okt 2007 Lm er top dollar ikke andet at sige om lars

• #4   13. okt 2007 Jeg kan kun tilslutte mig at Lars udelukkende lave kvalitetsarbejde.. Som tidligere sagt laver han den ikke hvis han ikke mener det er forsvarligt.. respekt for det.

Så har kun gode oplevelser med Lars/LM Opretning

• Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
    #5   13. okt 2007 Jeg tror du har været uheldig, og hvis han ikke har kunnet/ville lave dem har det udelukkende været fordi at han ikke vil stå inde for det, så jeg syntes man må respektere hans holdning om at melde klart ud mere end at aflevere nogle fælge som ikke er forsvarlige at køre med.

• #6   13. okt 2007 nu er det altså sådan at de ikke var så skæve at de ikke kunne holde luft det hoppede bare lidt når man kørte med dem på. så jeg kn staadig ikke forstå at han ikke kunne rette dem og jeg vil med 100% sikkerhed sige at jeg ikke på noget tidspunkt ville være bange for at køre 250km/t på dem efter dansk fælg teknik har haft fat i dem. da jeg afbalancerede dem var den største vægt jeg satte på en fælge 25 gram...

Kommentér på:
LM OPRETNING !!

Annonce