LM OPRETNING !! {{forumTopicSubject}}
hej jeg vil bare lige fortælle om 1 dårlige episode med LM opretning det var et sæt 18'' mille miglia fælge som jeg har købt på mit tideligere arbejde (ophug) der var 3 styk der var skæve og jeg ringede til lm opretning og han sagde at jeg bare skulle sende dem ned og så ville han så rette dem op. men ca 3 dage efter ringede han og sagde at de var alt for skæve til at blive rettet op og han spurgte så om han bare skulle smide dem ud og jeg sagde self nej da jeg havde sendt et retur fragt brev med men dette retur fragt brev benyttede lm opretning ikke og sendte dem med en fragt mand hvilket kostede mig 475kr da jeg så endelig fik dem tilbage ringede jeg til dansk fælgteknik og han sagde så at der ikke var noget der var så skævt at det ikke kunne rettes op og jeg har nu fået de fineste 18'' fælge til min bil og jeg vil våge og påstå de er mere lige nu end da de var nye...
er der andre der har haft problemer med LM OPRETNING ?????
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 32
Jeg ved også at han tar det meget proffesionelt og siger fra når han ikke mener det dur og det har jeg stor respekt for. At en andens holdning så er anderledes og at de er blevet ok er jo godt men det mener jeg ikke LM skal klandres for han sagde jo nej.
At der så gik kluder i det med fragten tror jeg kunne ske alle steder..
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 295
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.815
Så har kun gode oplevelser med Lars/LM Opretning
feb 2007
Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 6
LM OPRETNING !!