417 visninger
|
Oprettet:
Kritik?? {{forumTopicSubject}}
Da jeg kan se at vi er flere, der har fjernet vores biler, pga useriøst kritik, kunne det være sjovt at høre hvad folk har at sige til deres forsvar. Det jeg mener er: Hvorfor tænde fulstændigt af, hvis der er en der ikke giver din bil 10??? Måske ER den kun et 5-9 tal værd!!! Og hvorfor svare igen på kritik, eller et "dårligt tal", ved at give vedkommende der har givet kritik, et 1 tal??? Stupid!!!
Hvis man ikke kan tolerere, at der er tale om smag og behag, og at det ikke er sikkert at DIN bil er den flotteste bil i verden, så hold jer da for hulen væk!!!
jun 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 32
Min bil er fjernet, fordi jeg ikke ville have den på en så useriøs side som denne!
Her følger bare ét eks. på hvad jeg mener: Jeg faldt over en Peugeot 306 som var gejlet, og og i det hele taget bare i orden. Men han havde monteret 2 spoilere på bagklappen. Det syntes jeg ikke så særlig godt ud. Jeg vil så give bilen nogle point, og vil ikke give den 10 pga bagklappen, men giver den i stedet 9. Herefter flipper fyren fuldstændigt ud, tager det personligt, og går straks ind på min bil og giver den 1, og en meget "hyggelig kommentar"!
For mit vedkommende er det i orden at folk ikke syntes om min bil. Jeg vil gerne have ærlige meninger. Det var dette ikke. Og når man kigger på mange andre biler på siden, er jeg hverken det første eller sidste tilfælde.
Kritik??