{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

DANKORT SVINDEL {{forumTopicSubject}}

Jeg ved egenlig ikke hvor jeg skal starte.... men jeg kommer hjem fra arbejde og ligger mig til at sove ved 8 tiden da de gamle ringer hjem fra sommerhuset i sønderjylland ved halv 10 tiden og spør til om der har været indbrud herhjemme.... og jeg tænker straks hva i helvede.... er der sket.... de fortæller så at deres bank har ringet for at høre hvorfor kontoen er blevet overtrukket med 75.000... DKR... for derefter at fortælle dem deres kort er spærret... så mig op og finde nogle addreser og telefon nr på nettet så de kan komme i kontakt med noget bank derover.... efter de så har siddet til møde med banken i 2 timer ringer de så hjem og fortæller at de har fået 5000 kr så de kan klare sig lidt endnu.... dvs at de må afbryde deres ellers længe ventet ferie for at komme hjem og tage sig af det.... fordi der er nogle udskud imellem os på denne jord....
kender ikke rigtigt til andre dankort svindel numre...
men 75.000 er det ikke rimelig mange penge i forhold til hva man ellers hører om???
nååå vil jeg se om jeg kan få noget søvn inden jeg skal se landskamp iaften for at tage på arbejde bagefter...
jeg er virkelig så irriteret og ophidset og ked af det på mine forældres vegne....
mvh
jannik jensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DANKORT SVINDEL
  • #1   17. nov 2004 AAAARGH
    TOTALT belastende!!!

Men hvad har indbrud med dankortsvindel at gøre?

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 81
    #2   17. nov 2004 Kan ikke se hvad indlægget laver herinde MEN det skal aboslut ikke hindre mig for at udtrykke min dybeste respekt for dine forældrer, utrolig folk ikke kan finde ud hvad der dit og mit.
    Ja 75000 er sgu mange penge, for helved der er surt.

• #3   17. nov 2004 Det er kraftedeme sur røv! De må godt nok have haft seriøs travlt de folk der har brugt det kort, for det lyder da helt vildt at de kan hæve 75.000 kroner på det... Der er nemlig et max på sådan et kort.. Derfor har de enten været monster dygtige til deres "arbejde" eller også har de haft kortet i længere tid end først beregnet...

• #4   17. nov 2004 deres gamle visa kort lå her hjemme..... de har hævet 15000 om dagen 5 dage i træk.... i henholdsvis kbh, valensbæk, taastrup
    jeg sidder baer og koger indenvendigt over det så jeg var bare nød til at komme af med det.....
    det er blevet kopieret i en KIOSK inde i KBH

• #7   17. nov 2004 jeg ved ikke hvor meget de kommer til at hæfte for... de finder de vel ud af når de kommer hjem og tar ned i deres egen bank....

• #8   17. nov 2004 Der er ikke noget max på et dankort!! Så er det i hvert fald højere end 75000kr. Har selv været med ude at købe bil til 210.000kr betalt på en ganske normal dankort automat

• #9   17. nov 2004 De kommer ikke til at hæfte for noget selv. Medmindre at banken kan bevise "skødelsløs-behandling" af deres Visa-kort.

• #10   17. nov 2004 Man kan maks hæve 2000 om dagen på et Dankort. Ellers skal man ringe og tale med sin bankrådgiver, der skal give tilladelse til det først.

• #11   17. nov 2004 der kan hæves 15000 i automater efter kl 20

• #12   17. nov 2004 Så må man håbe at de har brugt pengene til noget fornuftigt og købt en eller andet turbo motherfuckermotor via ebay for de 75.000kr .

Men ellers er der faktisk fuld dækning på kortet i tilfælde af svindel og tyveri, altså såfremt der ikke er tale om skødesløs omgang med dankortet.
    Så det skal nok gå, banken betaler...

• #13   17. nov 2004 Haha Anders C.. Mandmand? hehehehe smiley

Ej men forhelved det gør mig virklig pissed sådan noget der.. Og det mest utrolig jeg kan ik fatte hvordan de ka gøre det.. Hvordan de har fået fat i kortet?!?!

Håber VIRKELIG at du/i finder vedkommende.. Så ka de få en lille tur med fars højrearm hvis det er noget der ka hjælp smiley

Mvh Anders

• #14   17. nov 2004 hmmm, der er ikke noget der hedder billede på dankort længere....

• #15   17. nov 2004 Hej
    jov der er max på et dankort, men man kan bare hæve i flere forskellige automaterdog ikke i den samme banks automater! ang det der med bilkøb til 210000kr, forhandlerens dankort automat ringer op til banken inden og står pengene ik på kontoen så bliver købet ikke gennemført, sådan er det hvertfald ved VW forhandlerne!

• #16   17. nov 2004 jeg mener at have læst at de skal betale ca 1200 kr i selv risiko og så dækker banken resten fordi der har været meget dankort svindel i nordsjælland

Kommentér på:
DANKORT SVINDEL

Annonce