{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Rasmus O
Rasmus O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Carcoat™ - Det nye poleringsfirma! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg ville lige gøre opmærksom på det nye tilbud til alle jer bil-elskere...

Carcoat™ er et nyt polerings-firma som gør op med normen at polering SKAL koste 3.000 kr! Derfor har jeg startet Carcoat™, med præcis samme om ikke bedre proffessionel beskyttelse til en yderst konkurrencedygtig pris... Vores normalpris på vask, fælgrens og komplet udvendig polering inkl. lakforsegling er 1.198 kr. men i vores introduktionsperiode kan vi tilbyde det til 849 kr. Det er da værd og overveje, specielt når konkurrenter tager over det dobbelte! ... Du får en proffessionel polering hvor lakken virkelig skinner og ståler med dybde! Og en helt unik lakforsegling som holder i et helt år! Ville det ikke være rart her optil vinteren at sne, salt og snavs ikke æder jeres lak inden sommeren?

Lokalerne ligger på Gl. Køgelandevej 77, bedre kendt som BilXperten's og Entech's tilholdested. Vi forventer at være klar til at modtage jeres biler fra den 1. oktober 2003. Men spørgsmål og booking er selvfølgelig velkommen før!

-Jeg skal ydermere gøre opmærksom på at jeres bil bliver vurderet individuelt da man ligesom med mennesker ikke kan skære alle over én kam.

Carcoat™ - Kan kontaktes på mobil: 26 73 10 78 eller via mail

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carcoat™ - Det nye poleringsfirma!
Kommentér på:
Carcoat™ - Det nye poleringsfirma!

Annonce