{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Martin R
Martin R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Golf III VR6 {{forumTopicSubject}}

Står og skal investere i en bil.

Har kikket lidt på sådanne en model som jeg syntes at kunne få til rimelige penge.

Den er fra 1996 og har gået lige under 100.000km og, så vidt jeg kan forstå, med automat gear.
Har kørt i Spanien det meste af livet, dvs ikke noget salt/sne på undervognen.

Bilen skal bruges meget(kundebesøg osv)

Ville bare høre jeres mening om bilen og om der er nogen der har nogle råd til hvad man skal kikke efter når man køber den brugt(dele som slides meget på denne model osv)

Mvh Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf III VR6
  • #1   27. nov 2004 Du skal ihvertfald kigge om det kan passe den ikke har kørt mere.. når den runder 300000 så går den tilbage på 0 på de fleste... Men den er dyr at køre i .. den kører ikke meget over 350 km. på en tank..

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    nov 2004

#2   27. nov 2004 Ok, tak

Ved ikke om den har haft flere ejere, men finder lige ud af om den har kørt 400k eller 100k(kan man vel se på bilen?)

Benzinsluger, ja, men den er sikkert sjov at køre i. hehe

• #3   27. nov 2004 he he.. ja den er jævnt sjov at køre i.. og ja, du kan evt se på rat, pedaler osv om det ser slidt ud.. det burde det ikke hvis den "kun" har rullet 100k

• #4   27. nov 2004 Hey Martin R.

Du skal være meget opmærksom om kædetrækket er slidt. Men hvis den er fra 96, burde det ikke være det store problem. Har en makker med en VR6'er sidst i 95 og den kører alt for godt..

Held og lykke med købet, ville selv gerne ha' en VR6'er smiley

Mvh Jakob S.

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    nov 2004

#5   27. nov 2004 Ortega, så kikker jeg lige lidt på den smiley

Jakob, hvordan kan man se at kædetrækket er slidt?
    Jeg kender ikke så meget til mekanikken i en bil.

Takker

• #6   27. nov 2004 Ved jeg hellere ikke om man kan selv, men kan forhøre sig om hvor langt den har gået. Det koster nemlig 10 - 12.000 at få skiftet. Det er de første årgange der har mest problmer..

Tjek evt. www.vagcars.dk og søg på "Golf VR6 Problemer?" i forum.. DU skal ikke være medlem for at se indlæggene..

Kunne være en hjælp

Mvh Jakob S.

Kommentér på:
Golf III VR6

Annonce