{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Lorte mekaniker -hvad gør jeg?!? {{forumTopicSubject}}

Hej venner
jeg står med et problem.
Jeg vil lige forklare forløbet først: For halvanden uge siden stod min motor af. Min mekaniker fandt en ombytnings og satte den i, så jeg fik bilen igen igår. Det kommer til at koste mig 21.500 kr!
Da jeg hentede bilen var den beskidt som da afleverede den, så får den vasket idag, og ser så at på kølerhjelmen er der nogle dybe "friske" ridser, SOM ABSOLUT IKKE VAR DER DA DEN BLEV AFLEVERET VED MEKKEREN!!!
Så jeg tager jeg over til ham og viser ham det og forklarer ham at den er kommet efter hans behandling, så hidser han sig op, vi diskuterer og det ender med at han forlanger at hvis han skal tage ansvaret for det, så skal jeg lade bilen stå med det samme og så vil han få det lavet på mandag. Jeg forklarer ham at det kan der ikke blive tale om da jeg skal bruge bilen i weekenden, men han kan få den søndag aften. Men for ham er det alt eller intet.
Så forklarer jeg ham at hvis han begynder at blive en røv overfor mig, så bliver jeg det samme overfor ham. Situationen er meget anspændt på det tidspunkt her.
Så siger han pludselig at udfra mine krav, forlanger han øjeblikkeligt at få de 21.500 kr som regningen lyder på!!!
Så siger jeg at så længe vi ikke finde frem til en løsning, så ser han ikke en krone!
Så prøver aben fandme på at beslaglægge min bil, fordi motoren tilhører ham, men jeg skubber ham væk og kører derfra inden der for alvor kommer til at ske ham noget.
Det er mekker som har et lille værksted ude på landet, og der er kun ham der.

Men jeg nægter fandme at betale nogle penge før vi finder en løsning på problemet og han tager sit ansvar og får rettet skaden. Om han får det lavet eller han laver afslag i prisen er mig underordnet!

Men lad mig få jeres hjælp, venner. Hvordan står jeg hvis han melder mig eller noget? Og hvad ville I gøre??

I bund og grund jeg jeg vil bare sige at han har lavet det sort, og så bliver det påstand mod påstand?

Lad mig høre nogle kloge råd.
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte mekaniker -hvad gør jeg?!?
Kommentér på:
Lorte mekaniker -hvad gør jeg?!?

Annonce