{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

tysk til dansk {{forumTopicSubject}}

håber i li kan hjælp med at oversætte dette her

på forhånd mange tak

Wunderschöner VW GVW Golf IV mit D3 Kat,

Sitzheizung Klimaanlage, Trinkbecherhalter vorn und hinten, Airbag, Mittelarmlehne vorn und hinten, Alarmanlage von Hornet mit Funkfernbedienung mit Ansteuerung von Zentralverriegelung, el. Fensterheber, get. umklappbare Rücksitzbank, Fahrer- Beifahrersitz höhenverstellbar, Lenksäule höhenverstellbar, Nebelscheinwerfer, Angel-Eyes-Frontscheinwerfer, Radiovorbereitung, getönte Scheiben hinten, Heckklappe gecleant, Bosima Links-Rechts Auspuffanlage, Eibach Tieferlegungsfedern(40mm), Ecanto Chromfelgen 8Jx 18 mit Reifengröße 225/40 ZR 18, Rieger Rundum-Verspoilerung, ein Satz Winterräder (letzte Woche Freitag neue Reifen aufgezogen), im Innenraum sind Gebrauchsspuren zu sehen. Das Lenkrad ist abgegriffen und leicht beschädigt, ect. Das Fahrzeug ist im moment noch in Gebrauch. Daher erhöht sich auch der Km-Stand!!!

Änderung und Verkauf vorbehalten. Erst ab 17 Uhr erreichbar.

Erreichbar Freitags ab 12 Uhr. Am Wochenende von 10-20 Uhr.

Vor Besichtigung bitte anrufen. Besichtigung nur am Wochenende möglich.

Kontakt unter: 017662046202

Keine Garantie. Keine Gewährleistung sowie kein Rückgaberecht.

Spassbieter zahlen 30% des Kaufpreises

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tysk til dansk
  • #2   22. nov 2007 Sædevarme, klimaanlæg, kopholdere foran og bagi, airbag, midterarmlæn foran og bagi, alarmanlæg fra Hornet med fjernbetjening som også kan bruges til zentrallås, åbne og lukke vinduer. bagsæde kan klappes ned. begge sæder foran kan indstilles i højden. rattet kan indstilles i højden. tåge lygter, angeleyes. radioforberedelser. tonede ruder bagi,

(Heckklappe gecleant, Bosima Links-Rechts Auspuffanlage) ved ikke lige hvad det betyder..

Eibach sænkefjedre (40mm) Ecanto chrom fælge 8Jx 18 med dækstørrelse 225/40 ZR 18. Et sæt vinterdæk ( sidste fredag fik de nye hjul på. ??

indeni bilen kan man godt se at den er brugt. rattet er meget brugt og lettere beskadiget- Bilen bliver stadig brugt så km standen bliver højerer inden salg.

forbehold for ændringer og salg.. kan først træffes efter kl 17 i hverdagene

kan træffes fra kl 12 fredag og fra kl 10-20 i weekenden.

ring venligst før i kommer og det er kun muligt i weekenden.

kontakt mig på 0049-017662046202

ingen garanti. uden ansvar og ingen fortrydelsesret.

dem som byder for sjov kommer til at betale 30 % af købsprisen.

Det er sådan nogenlunde oversat. håber det hjalp smiley

• #3   22. nov 2007 Lækker VW Golf IV med kat.
    Sædevarme, klima, kopholder -for og bag, mitterarmlæn- for og bag, Fjernb. alarm/c-lås, el-ruder, splitbagsæde, højdejusterbar forsæder og rat, tågelygter, Angel eys lygter, forberedt til radio, tonede ruder bag i, udspartlet bagklap, Bosima udstødning med udgang i begge sider, Eibach sænkning, 18" Chromefælge, med 225/40 ZR 18 dæk, Rirger spoilersæt, vinterfælg med 1 uge gamle dæk
    Brugsspor i kabinen, feks slidt rat osv.
    Bruge hver dag, derfor stigende km. stand.
    Ændringer m.m. forbeholdt. Træffes efter kl. 17
    fredag efter kl. 12
    Weekend mellem 10-20
    Ring for besigtigelse ( kun Weekend)
    Ingen garanti eller fortrydelsesret
    Folk der byder for sjov vil blive opkrævet 30 % af salgsprisen

• #4   22. nov 2007 Aggghhh smiley

For langsom....

Kommentér på:
tysk til dansk

Annonce