{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Hvem vil også gerne brokke sig {{forumTopicSubject}}

Syns efterhånden BG er ved og være lidt for meget.

Man kan dårligt slå en skid / kommentere eller spørge i andres annoncer før man bliver svinet ned eller truet af såkaldte hjælpe admins. er der andre som har det på samme måde høre jeg gerne fra jer

mvh Daniel

Ku godt tænke mig BG blev som da jeg første gang oprettede min bil herinde. ved godt det er noget tid siden

men det er da ved og gå over gevind med alle de regler og sidsyge påskud der bliver fundet på her på siden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem vil også gerne brokke sig
  • #1   22. nov 2007 Syntes også at hjælpeadmins er lidt for magtsyge nogle gange..

• #2   22. nov 2007 Fuldstændig enig.

• #3   22. nov 2007 ja jeg syns sgu os folk de er sindssyge for tiden... Den mest skrevede kommetar er nok: "repost"!!!

• #4   22. nov 2007 Ja det er for vildt og skriver man til manden over en PM bliver man truet med frysning eller sletning af konto vis man ikke bare gør som de siger L O L siger jeg bare

• #5   22. nov 2007 enig

• #6   22. nov 2007 Du har ret..

Er peronlig MEGA træt af useriøse købere, når man vil sælge en ting.. man får masser af bud osv men så snart man finder en pris. hører man aldrig fra personen..

Hvis folk ikke vil købe så må de sku lade være med at byde / SKRIVE i anoncen.....

• #7   22. nov 2007 enig

• #8   22. nov 2007 enig

• #9   22. nov 2007 Tror det er en vinter drepprition som har lagt sig over BG!

• #10   22. nov 2007 Join the club !!

• #11   22. nov 2007 ja det tror jeg sgu os.. Hader os bare folk der kommer med spasser kommentare når man opretter et ligegyldigt forum emne i off topic.

• #12   22. nov 2007 Sådan er det hver vinter her smiley

• #13   22. nov 2007 Kan vi få nogle hjælpe adm. på bane....

Come on drenge.....

• #14   22. nov 2007 Helt ærligt..!

Jeg har skrevet det før.. og jeg gør det igen..

Jeg er nået til det punkt hvor jeg tænker - alle der der klager over BG hele tiden, og hele tiden skriver hvor råddent og træls et sted det er, og egentlig ikke kan lide det her - Hvorfor smutter i ikke bare?

Hvis i synes det er så træls, hvorfor sidder i så herinde hver dag.. Slet profilen hvis i ikke kan lide at være herinde!

Undskyld mig - men jeg er sQ også ved at være træt af at høre på klunkehoveder.. det er ikke et personlig hetz efter lige dig.. men generalt.. men nu oprettede du jo trods alt emnet..!

Dette er blot min mening - siger ikke i skal være enige! Blot forstå at det er lige så nederen for jer som det er for os der ikke synes BG er et helvede efterhånden.. smiley

• #15   22. nov 2007 næstmest skrevne kommentar er så : tudefjæs

så jeg er sgu også enig

• #16   22. nov 2007 Kunne da godt tænke mig en PB med hvem der har truet jer med sletning og i hvilken given situation... Som alle ting i verden, bliver man kun bedre vis man får ens fejl at vide, så kom frit frem med dem så vi kan få set på sagerne...

• #17   22. nov 2007 helt enig syntes godt nok de hjælpe admins der går helt amok engang imellem

• #18   22. nov 2007 Fuldstændig enig.

• #19   22. nov 2007 ENIG men der er jo andre sider

• #20   22. nov 2007 Mange af dem der har meldt sig enige har misforstået problemet.

Det er i dette tilfælde ikke brugerne der er problemet men HA'erne.

• #21   22. nov 2007 Men man skal selvfølgelig også have ret til at brokke sig..! Helt sikkert..

Men det kan sQ også blive for meget..! at man brokker sig ned til mindste detalje og ikke synes om de forskellige nye ting fx..!

Brug de ting man kan lide.. og lad de andre være..!

smiley

• #22   22. nov 2007 det er da også mega irriterende at folk ikke kan finde ud af at bruge forum korrekt..!

overskrift..
    "hjælp"

emner VIP , med 5 af slagsen på forsiden.

om sommeren, er listen med DHB gange hele vejen ned...

youtube . sjovt video, grinder video osv.. istedet for at samle det i een post.!

folk de fatter HAT af forum..

et forum er til for at man kan søge informationer, og hvis det ikke har været oppe før, så kan man så spørge om hjælp..

det her forum, det bliver brugt som decideret chat rum...

annoncer ved jeg ikke så meget om, da jeg ikke bruger markedet.!

• #23   22. nov 2007 Man kunne jo også evt. lade være med at kigge på alle de der indlæg du hentyder til - og derved ikk opbygge den frustration du åbenbart har overfor dem.. smiley

Hvis du ikke kigger på dem kan de vel ikke irritere dig?

• #24   22. nov 2007 Hvis folk bare fattede og søge på google, i forummet og lave ordenlige overskifter ville det jo hjælpe ENORMT ...

• #25   22. nov 2007 Jeg tror at det mange af jer kalder en trussel er følgende linie i de advarsler vi sender ud...

<b>"Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode."</b>

Der er 1 meget graverende ord i den tekst nemlig overhøres, som jo betyder at man bryder reglerne igen bevist!, også er vi jo der hvor mange af jer har et andet synspunkt...

I vil gerne have forrummet holdes seriøst og markedet ikke flyder med irrelevante ting og genpostninger, men i vil ikke have advarslerne, og hvor er vi så?

• #26   22. nov 2007 Det er nok heller ikke altid det letteste i verden at være HA.. Man kan vel nærmest kun blive det hvis man har en pædagog uddannelse, eller har arbejdet i en børnehave...

• #27   22. nov 2007 Folk herinde må ligesom også bare indse at det ikke er alle der har tid til at sidde herinde hver dag - og se de forskellige indlæg der kommer .. og derfor kommer der selvfølgelig repost's.. og hvis man kan se at det er noget man har set før - hvorfor så ikke bare gå ud af indlægget i stedet for at skrive repost?

• #28   22. nov 2007 Kenny..
    så forstår du ikke pointen i et forum..
    <b>SØG</b> inden du spør'
    det kan ikke være mere simpelt..!
    og så er det da ligemeget om hvor vidt man bare kan se den anden vej..!

• #29   22. nov 2007 Kenny..
    så forstår du ikke pointen i et forum..
    <b>SØG</b> inden du spør'
    det kan ikke være mere simpelt..!
    og så er det da ligemeget om hvor vidt man bare kan se den anden vej..!

• #30   22. nov 2007 der var da browserfejl der ville noget.. det må i undskylde..
    ikke min mening at spamme jer. :s

• #31   22. nov 2007 Blank -------> selvfølgelig er der de gange at der er nogen der ikke søger inde..! Men jeg tror så også at der er mange der søger, men ikke altid finder det konkrete svar de mangler!

Forstår udemærket pointen i forum, men der skal da også være plads til nyankomne brugere og dem der ikke kan finde svar i en søgning inden oprettelsen af deres indlæg!

Der er mange der ikke søger svar inden de skriver - men der er mindst lige så mange der søger inden og ikke finder det rigtige svar?

• #32   22. nov 2007 står det da skrevet nogle steder man skal søge først?

• #33   22. nov 2007 Jeg vil bare ønske folk brugte søgefunktionen noget mere her på siden smiley

Så derfor :

http://www.corsapower.dk/BG.jpg

smiley

• #34   22. nov 2007 photoshop?

• #35   22. nov 2007 Denis
    nej.. men det er normalt kotyme..!

jo flere indlæg der er i et forum, jo mere uoverskueligt bliver det også når man vil prøve at søge svar.!

Kenny P
    så det er et problem at finde svar om VIP ..?

eller hvor man køber et alubat...

det er ikke for at støde nogen at jeg bruger konkrete eksempler, men tror ikke at der er ligeså mange som søger som ikke søger.!

der er langt flere der bare spørger igen, da det er lettere en at prøve at søge selv..

dem jeg pointere dette mod, er dem som gang på gang for at vide at de kan prøve at søge før de poster.
    det er tit de samme personer som laver samme fejl, men de fatter åbenbart ikke budskabet.!

• #36   22. nov 2007 Dennis H - Der er ikke nogen regl der siger man skal søge, men det er god netetikette at lige gøre det smiley

• #37   22. nov 2007 Blank ----------> nej men de evnesvage skal der vel også være plads til? smiley

Nej men det er jo svær at finde ud af hvor mange der søger og ikke søger..!

tror bare vi skal lade den ligge ved at der er nogen der ikke fatter at søge..! men derfor behøves man ikke at jorde den første der skriver om noget der er derinde i forvejen..! smiley

• #38   22. nov 2007 de skal jo lærer det..
    og folk der bliver truet med livet, plejer gerne at forsøge på IKKE at lave den samme fejl een gang til smiley

• #39   22. nov 2007 Så er det dejligt der er noget der hedder golf2.dk og www.vagcars.dk meget mere seriøse forums!

• #40   22. nov 2007 Personligt kan jeg godt lide siden men de mange nye tiltage som den her

VIGTIGT - Skriv kun hvis du er interesseret i varen! Useriøse henvendelser medfører frysning af din brugerkonto

Hvad fanden er det for noget. er da for latterligt og se på

selv skal problemer tages op . og det har vi admins til men det nytter ikke noget kun og kigge hos dem der melder problemet der er altid 2 sider af en sag og hvad med og spørge os som bruger siden Før der laves ændringer det er da os som har betalt for og bruge siden.

• #41   22. nov 2007 Syntes det er lidt ringe man langer ud efter os HAer også bruger man tiden på at svare, men får ikke noget svar tilbage...

Lidt som at gå ind i en forretning og bestille og pakke og når så ekspedienten går ind på lageret og finder tingene frem så skrider man bare :S

• #42   22. nov 2007 Who.Am.I savner vidst opmærksomhed...

men jeg brokker mig bare lidt generalt, og ikke kun mod jer HA'ere smiley

Daniel. det er vel fair nok at der ikke skal skrives useriøst pis i markedet..!

det ødelægger jo bare annoncen... det er da ikke fair..!

• #43   22. nov 2007 Daniel M - At teksten står der er jo netop fordi det er bevist over lang tid nu at folk ikke kan finde ud af det, og vis det er det som der skal til for at få begrænset fænomenet så er det vel det værd... Vis man ikke bryder reglen har man jo heller ikke noget at være nervøs for...

• #44   22. nov 2007 har lige kigget mine beskeder igennem og har desvære ikke beskeder så langt tilbage. smiley

Men jeg oprettede dette forum så folk kan komme med deres mening ingen behøver og svare på tiltag/svar eller andet ku bare godt tænke mig og se hvor mange som også havde noget på hjertet ku jo være jeg ku flette et klage/forslag til forbedrings forslag sammen selv. uden og citere nogen for det de siger herinde. . .

• #45   22. nov 2007 Blank ! - Hvorfor mener du vi savner opmærksomhed...

Og hvorfor brokke sig, det er da en mærkelig ting... Smil til verden og den vil smile til dig...

• #46   22. nov 2007 Det er korerkt

og folk skal burde også holde deres meninger for dem selv måske sku man lave de sådan så brugeren sku godkenne de svar som bliver oplagt til os andre

Men man kan altså ikke beskytte/undgå alt.

det er selv. forkert og side og kævle på andres bekostning

men man må jo dårligt spørge om prisen
    og er der en som skriver 1234,-
    så kalder man sku da selv på ham der byder 1500,- for lortet det er altså også tit dem som laver annoncen som starter en discution (staveplade) smiley

• #47   22. nov 2007 Nå nu vil jeg smile til min dyne smiley

Sov godt folkens smiley

• #48   22. nov 2007 Jeg orettede en tråd med program til at downloade ulovlig musik.. så var der hoveder der komenterede køb musik. bla bla.. så slettede jeg tråden.. og ik en skid med at jeg er bange for at blive frosset vil skide et lang stykke om jeg bliver frosset eller ej..

• #50   23. nov 2007 Bo Allan J

Er sku bange for der er flere som henter musik ulovligt en der er lovligt så ascocialt er det sku nok ikke. Men der er rigtig nok at der er ulovligt. smiley Men det er også ulovligt og krydevejen 5 m fra en fodgængerovergang samt køre forstærkt snakke i tlf mens man køre osv. osv. osv. vi lever kun 1 gang så husk og lev livet smiley

• #51   23. nov 2007 http://www.misda.dk/suckie

Kommentér på:
Hvem vil også gerne brokke sig

Annonce