{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevind undervogn..igen igen
  • #1   26. nov 2007 Husk at Gmaxx er + moms.

Jeg ville vælge Gmaxx så længe bilen blot er til "almindelig" brug! Den er billig og mange har allerede været herinde og fortælle at den er ganske fantastisk til prisen...

• #2   26. nov 2007 Kan også tilføje at G-maxx er udemærket..

• #3   26. nov 2007 Prisen afspejler produktet..... all i have to say..

Så er det jo bare at finde det som opfylder dit behov bedst

• #4   26. nov 2007 Tror det bliver FK Highsport...har lige læst at de andre ikke er rustfrie...undersøger lige om FK er det....

• #5   26. nov 2007 fatter ikk folk køber det billigste af det billigste, hvorfor ikk købe noget der holder på længere sigt. lige præcis undervogn ville jeg sku ikk spare mine penge på.

• #6   26. nov 2007 g-maxx er ikke rustfrit stål ved jeg, har haft engang,
    undervognen kører godt, men den er meget hård syntes jeg. hvis jeg skulle vælge igen, tror jeg at jeg ville købe en der kan justeres i hårdheden, selv de er meget dyrer

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #7   26. nov 2007 har set tidlige indlæg her på bg
    Har tidligere kørt med KW og FK de var ok men havde overhoved ikke bedre køreegenskab
    vi er 3 kammi her i byen der har købt Mac Johns G-maxx virker lige efter hensigten meget let at
    monterer i laveste stilling rimeligt hår lidt højere op meget god køreegenskab er virkelig tilfreds.
    holdbarheden på vores ser meget godt ud har lige fået en gang lys tecsty.

tidlige indlæg på bg. Skrevet: 04-11-2007 21:58:39
    Jeg har også monteret Mac Johns G-maxx på min polo, og den er sku god til pengene, har haft den
    på i et halvt år nu, og her i dag har jeg vasket den med højtryksrenser, hævet den 3cm og givet den
    klar tectyl så den er klar til vinteren, og den ser ud som var den ny !!

Kommentér på:
Gevind undervogn..igen igen

Annonce