{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 325 Spær
  • #1   29. nov 2007 goggle er din ven! smiley

  • #2   29. nov 2007 325 er det ik dem der har 25 % i bagtøjet?

  • #3   29. nov 2007 Bilen har fået en M20 motor på 2,7 liter vha. diesel krumtap, smedede stempler eller modificerede standard 325i stempler, Garrett T04E turbolader med separat wastegate, intercooler, dobbelte indsprøjtningsdyser, og BSE Management motorstyringssystem - det vender vi alt sammen tilbage til. I motorblokken er der rundt om hver cylinder fræset et spor, hvori der er lagt en pianotråd. Dette er for at holde toppakningen på plads, trods det højere tryk, der opstår i forbrændingskammeret. Uden denne tråd vil toppakningen, der i øvrigt er helt almindelig, blive blæst ud med tiden. Desuden har bilen en Sinterskobling, eller en såkaldt organisk kobling. Jeg vil kalde den digital - den har vist kun ca. 2 indstillinger, enten er den koblet ud eller også er den koblet til. Det er ikke for piger og duer heller ikke til bykørsel (undskyld til evt. kvindelige læsere, men jeg ved hvor meget min kone, der ellers forstår at værdsætte en dynamisk bil, ville brokke sig). Resten af transmissionen er en E34 M5 gearkasse, hvor koblingshuset er modificeret til M20, og passende kardan, mens differentialet er et 2,93:1 med 40% spær. Dette giver en teoretisk topfart omkring 300 km/h ved max 6400 rpm.

    Den her måske?


  • #4   29. nov 2007 det er jo en m5 diff og ik 325, de har jo mere spær fordi de har så mange hk,, er rimelig sikker på det er 25 %

  • #5   29. nov 2007 også bare lige noget jeg fandt... har ikke en s... forstand på BMW,,, smiley

  • #6   29. nov 2007 25 % og det kan ikk bruges til så meget! 70% og derover holder smiley

Kommentér på:
BMW E30 325 Spær

Annonce