{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Har lavet en MEGET uheldig skade! {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har rigtigt nederen på.

Igår holdt jeg på en parkeringsplads mens jeg var inde og handle.
Da jeg kom ud til bilen sammen med min ven skulle han lige pisse. Så jeg startede bilen og slap håndbremsen, jeg kiggede så lige om den trillede nogle steder men den stod bom stille.
Så jeg sad lige og kiggede på anlægget da det pludselig sagde BUM, og ja så var bilen trillede ind i ham der holdt foran.
Jeg skyndte mig og bakke tilbage og se på skaderne, der var heldigvis stort set ikke sket noget.. Men noget er jo også nok!

Min kofanger har ramt hans så lidt af min gamle er smittet over på hans, det så 100% ud som om det bare kun poleres væk.

Men jeg havde meget travlt og intet at skrive med/på så jeg har bare skrevet hans nummerplade ned.

Men hvordan får jeg fat i personen uden at involverer forsikringen???? Hans telefon nummer eller adresse?

Mvh Christoffer! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lavet en MEGET uheldig skade!
  • #1   5. dec 2007 motorkontoret.? hvis du forklare sagen til dem kan de nok hjælpe dig

• #2   5. dec 2007 du må ned og snakke meget pænt med politiet og nekende din fejl.. så vil de måske hjælpe dig ellers må du indblande forsikringen..

• #3   5. dec 2007 Du kan vist også tjekke et sted på nettet , hvem nummerpladen tilhøre ..

• #4   5. dec 2007 han kunne jo gemme nummerplade på mobilen, men ikke give ejeren besked da han ik har papir og pen

• #5   5. dec 2007 Ja skrev nummerpladen ind på telefonen måske.. Men ingen papir / blyant..
    Ja prøv politiet.. Fedt du gør det, det er også det eneste rigtige!!

• #6   5. dec 2007 Som sagt så havde jeg ikke papir og pen! Men havde min mobil så har hans nummer plade.

Okay.. Jeg må snakke med politiet.

Og ja da det (SÅ VIDT JEG KUNNE SE) drejer sig om en polering vil jeg meget gerne holde forsikringen udenfor!! smiley

Tak for hjælpen

• #7   5. dec 2007 Ja jeg kunne jo sagtens "skide" på ham..

Men gudskelov er der noget der hedder samvittighed.. smiley

• #8   5. dec 2007 politiet plejer ikke at være noget problem om ik andet kan de kontakte modpart, og få ham til at kontakte dig.. men tror godt de vil oplyse tlf nr osv på ham... når det drejer sig om skader, det er forskelligt..

• #9   5. dec 2007 Ja - kontakt policen.. de skal nok hjælpe dig.. du får nok ikke udleveret telefonnummeret, men de vil i hvert tilfælde nok kontakte modparten og bede ham kontakte dig...

RART AT SE DER ENDNU ER ÆRLIGE MENNESKER SOM DIG I DENNE VERDEN!!!

Men.. du bør nok alligevel lave en skadesanmeldelse hos sit forsikringsselskab.. sig det som det er, at du betrakter skaden som værende så lille, at I ordner det uden om dem.. det sker der INTET ved at sige - og det har forsikringsselskaberne også fuldt forståelse for... det spare dem jo penge i sidste ende, hvis I selv finder ud af det.. fordelen er bare, at hvis modparten viser sig at være en dum skid, og mener "jammen det hele er rykket.. der skal ny kofanger på og nye ophæng og nye og nye og nye og maling på" - så er det bare at kontakte dit forsikringsselskab igen og bede dem køre sagen.

Viser det sig, at skaden absolut ikke er så omfattende, og at det bare kan poleres væk, er dine omkostninger NULL KRONER!!!

Viser det sig, at der bare skal en minimal reperation til - fx 500 kr - så betaler du bare de 500 kr... skaden er UNDER din selvrisiko.. du betaler selv skaden.. IGEN du betaler NULL kroner til forsikringsselskabet.. men har fået proffessionel rådgivning og en taksator på bilen..

Så kan modparten komme og brokke sig nok så meget.. du har et helt forsikringsselskab bag dig der giver dig ret..

Sker det at modparten er "go nok" og skaden ordnes uden om forsikringsselskabet, så trækker du bare din anmeldelse tilbage... Ingen sure miner.. ingen girokort til dig fra dit forsikringsselksab..

• #10   5. dec 2007 dejligt og høre at der stadig er ærlig folk der ude endnu , så heldig var jeg ikke da jeg kom ud til min bil i torsdags 2 ridser på den ene dør, fuck det var surt !!

• #11   5. dec 2007 Husk der er 14 dages forældelsesfritst for motorskader ved skadesanmeldelse.. så HUSK at få det gjort, hehe

• #12   5. dec 2007 Jeg håber ikke politiet udleverer nummer eller adresse til dig. MEN at de derimod sørger for at viderebringe dine kontaktoplysninger til vedk, og derved sørger for at du/man//tyve ikke på sin vis kan brygge en historie sammen og så få udleveret nummer og adresse på en person. Det er noget bras.
    Har hørt om tankpassere som nemt fik disse oplysninger ved at ringe til politiet og fortælle at vedk med den og den nummerplade var kørt fra regningen. Det er sgu ikke i orden.
    Det er netop derfor mange af os har maskeret nummerpladerne på uploadede billeder. Så kunne det jo blive et rent tag selv bord for tyveknægte :-|

Men til dig, håber I finder en god løsning. Min Supra har også lige fået nogle skrammer. UDEN af vedk lagde nogen seddel eller andet. Men ak...

• #13   5. dec 2007 Satme fedt at der er en der vil Betale for den skade man har lavet... Du skal lige give dig selv et klap på skulderen mester... NICE DONE!!!!

• #14   5. dec 2007 lavede næsten samme nummer 1 uge efter jeg havde fået kort, fejl bedømte afstanden til en anden bil da jeg skulle svinge ind, og min kofanger rammer lige deres og smitter maling af, modparten kom ud et par sek. efter og jeg gik over og sagde det og vi kigge det og fandt ikke rigtig noget, men der var nogle ridser/lakskade, vi byttede nummer osv. og der gik en uges tid og de ringede til mig, at de havde snakke med mekaniker og det meste af det kunne poleres væk og sådan, men pludselig var deres bil nylakeret for under en uge siden osv osv. gjorde mig lidt sur, men det korte af det lange, så ville de ikke gøre noget ud af det og jeg takkede pænt farvel :).. også en meget rar oplevelse når man nu skulle lave noget..

held og lykke med din sag... smiley

• #15   5. dec 2007 Tak for rosen!

Nu håber jeg bare jeg slipper billigt og at det kan poleres væk :S

• #16   5. dec 2007 Christoffer D : dybt respekt for din indstilling.

• #17   12. dec 2007 Er du fra københavn? hvis ja, så vil jeg gerne polere den skade væk for dig. gratis. jeg arbejder hos bmw. og vil gerne hjælpe for din ærlighed smiley

mvh Peter 26804072

Kommentér på:
Har lavet en MEGET uheldig skade!

Annonce