{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Lave nye huller i fælge {{forumTopicSubject}}

HVIS nu man har et par fælge, der ikk helt passer på ens bil.. og ikke gider spacere osv til at lave målene om..!

Kan man så få lavet nogle nye huller i fælgene? har hørt om det før!
Men hvor sker sådan noget henne? og hvad render det i af pris ?

Nogen der har nogle erfaringer om det?

PFT Kenny

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lave nye huller i fælge
  • #2   6. dec 2007 MPJ -----> hva med de gamle huller? fyldes de op?

Skal siges at der ikk er plads til at lave et hul ved siden af det der er nu..! tror jeg.. mener de skal fyldes op før det kan lade sig gøre!

• #3   6. dec 2007 Ork ja bare henvend dig til en maskinarbejder og få custom lavet det.. Der blev vist glemt at inkludere en risiko for en dødsulykke når lortet revner f.eks med 130km/t?
    Jeg ville ikke lege med sådan noget og sætte min personlige, medpassageres og medtrafikanters sikkerhed på spil..

Hvis du skal have lavet ændringer på dine fælge osv så brug fagfolk som f.eks LM opretning osv.
    Og råder de dig til at lade være så lad vær.. For så er det ikke sikkert at køre med..

Derudover er det vist pisse ulovligt at modificerer centerhuller i fælge uden efterfølgende tests mener jeg..? Samt du skal vist have producenten af fælgenes godkendelse også..
    Chancen for at der sker en ulykke pga sådan en ændring du har foretaget uden godkendelse/syn er måske lille, men så bortfalder din forsikrings sympathi dermed også fuldstændigt. Træls at stå med en million erstatning uden hjælp..

Synes bare det er værd at tænke over..

Ville købe nye fælge hvis jeg var dig, eller få godkendt nye nav..

• #4   6. dec 2007 Køb dog nogle nye, der er jo en grund til at der ikke er huller hele vejen rundt på fælge!

• #5   6. dec 2007 Det er ikke mig der skal have det gjort..! Søger blot svar..! smiley

• #6   6. dec 2007 Og svaret er lad vær...som Christian G siger, så kan det ende rigtigt galt hvis du ikk få det lavet ordentligt.
    Tvivler lidt på at du har mulighed for selv at regne på om fælgene kan holde til at du fjerne materiale fra centrum smiley

• #7   6. dec 2007 Jamen ved det kan lade sig gøre der er en gul polo der har været i vmax.. han havde lavet fælgene om fra 5*100 til 4*100!

og det er self ikke mig der skal lave det.. hvis det kan lade sig gøre, er det en proff der skal lave det!

• #8   6. dec 2007 Okay, jamen prøv at kontakt nogle fælg"smede", men er det da nogle speciel fælge siden at de skal laves om? eller er det bare fordi i kan? smiley

• #9   6. dec 2007 En jeg kender fik lavet adabtore hos bigwheels for at få andet bolt mønstre på hans cossie, så hansdrømme fælge kunne komme på.

Kommentér på:
Lave nye huller i fælge

Annonce