{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

tandrem {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen .

en længere historie her..

det drejer sig om en peugeot 306 1.9td , der sker det at den lige pludeselig går ud med en dum knæk lyd fra motoren, bilen bliver så fragtet til peugeot og de skal kigge på den, jeg tænkte med det samme at nu er tandremmem sku gået shit....

nå men så ringer værkføren fra peugeot og siger at den er helt gal, knasten er knækket , jeg spørger ham så hvordan det kan være sket, han siger så at knasten nok har haft et brud. han siger så til mig at tandremmem ikke er sprunget , men det vil blive meget meget dyrt at lave da hele motoren skal renoveres hvilket ikke kan svare sig da det vil blive alt for dyrt. men i stedet for så får de solgt mig en helt ny bil, hvilket jo er meget godt.

jeg får så min gamle bil hjem og tænker jeg lige vil tage tandrems dækslet af og kigge, hvad ser jeg så til min store overraskelse?? tanremmem er knækket fordi den ser ekstrem meget slidt ud,,,,,,, men værkføren ved peugeot sagde jo tandremmen ikke var knækket...

nu kommer mit spøgsmål så til jer...

jeg fik byttet tandremmen ude ved dem for under 3 år siden og der sagde de at tandremmen først skulle byttes efter 120.000km og maks 5 år, bilen har nu kørt 118.000km siden den tandrem blev byttet ude ved dem...

vil i mene de prøver at løbe fra at komme til at rep min motor ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tandrem
Kommentér på:
tandrem

Annonce