{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift på gammel bil?
  • Lars D
    Lars D Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22
    #1   8. dec 2004 Har jeg faktisk lige gjort..(altså skrevet til dem) men kunne jo være at nogen herinde har prøvet nogenlunde det sammen...

    Bare så jeg vidste hvad jeg kunne forvente...


  • #2   8. dec 2004 Hej Lars

    Nu kender jeg ik vægten på din taunus, men jeg vil da afsløre at hvis du skal betale det samme som mig kommer du af med 710,- halvårligt...


  • #3   8. dec 2004 Lars>> Hvor er du fra? Jeg har kontakt til 2 gutter med Ford T, begge ejer to uhyggelig flotte slæder....

    "Vi" er fra Kbh....


  • #4   8. dec 2004 hvad mener du med at told skat ikke går så langt tilbage...det er ALLE biler der er kommet til landet...
    Der er en Ford Taunus 17M årgang 1959 afgift 5250kr
    eller en fra 1973 samme pris i afgift...men kik selv derinde...


  • #5   8. dec 2004 Hvis du kan vente med at svare afgift af bilen indtil år 2006 er der penge at spare.
    Da en bil i afgifts øjemed er en veteranbil når den er 35 år. Hvordan det lige beregnes kan jeg ikke huske, men der er en del at spare.


  • Lars D
    Lars D Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22
    #6   9. dec 2004 >>Hej Anders, er fra Grenaa (østjylland) - men tror nu at en Ford T er en smule for gammel smiley

    Hva mener du med forresten med at du ska af med ca 700 halvårligt ?? afgiften betales jo kun én gang ?



Kommentér på:
Afgift på gammel bil?

Annonce