{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordele ved tvillingehjul
  • #1   11. dec 2007 Fordelen er at fordele vægten bedre pr hjul og derved kan køre med nogle smallere dæk fremfor evt 225 i stedet for muligvis 165(bredden) og når din vægt er fordelt bedre, vil akseltrykket også blive bedre placeret i vejen og give bedre vejgreb

• #2   11. dec 2007 flere kg i bilen, da du fordeler vægten på en større flade.

Den kører nok nærmere langsomere, bruger mere brændstof og øget udgifter til dæk.

Dobbelt monteret tvillinge hjul er alligevel også en del smiley

• #3   11. dec 2007 Og varevognen bliver meget mere stabil og køre i.

• #4   18. feb 2008 Jeg har selv en sprinter med tvillinghjul.

har været ude for ihvertfald 3 episoder hvor jeg er glad for jeg har det...

1) Punkterede på 1 af de bagerste dæk, afsted til dækmanden på 3 bagdæk...

2) skulle lave en undvigemanøvre på grund af en total fartmongol på motorring 3 i kbh. Jeg havde fuldt læs på, men ikke så meget som en smule slingrede den. Ja okay, den gyngede fra side til side, men så længe den ikke kom i slinger er jeg glad.
    Det samme gør sig gældende i stærk sidevind, tvillingehjul gør vognen total retningsstabil, selv med fuldt læs.

3) Jeg oplevede i snestormen sidste år, at den står bedre fast, og ikke kører så nemt fast i en snedrive. En makker jeg havde med enkeltmonteret baghjul sad konstant fast. Og det var selvom han havde fine vinterdæk på, ligesom jeg.

Jeg har ALDRIG fortrudt at jeg købte sprinter med tvillingehjul, og det skal den næste OGSÅ ha. smiley

Kommentér på:
Fordele ved tvillingehjul

Annonce