{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  autotransporter
  • #1   12. dec 2007 det er der ikke... man skal bare have en ladbil som har en totalvægt under 3500kg.

  • #2   12. dec 2007 dit kørekort gælder op til 3500 kg total vægt....

  • #3   12. dec 2007 OK TAK - kan det så være at det er når man bruger den til erhverv & vil forlange penge for bugsering af kunde biler at der træder en særregel i kraft?

  • #5   12. dec 2007 ja det er noget med at man skal have vognmandstilladelse til det. men hvis du ska lave såen noget der så tænk en ekstra gang for der er mange der laver det der efterhånden

  • #7   12. dec 2007 Jeg har mine tvivl stadigvæk selvom jeg gerne ville have det til at lyde som FURIOUS .mening om det.
    Jeg er ved at starte værksted selv & da jeg så skal bruge en firmavogn var det jo oplagt at købe en autotransporter for at kunne hente/bringe bilerne imod et beløb. Jeg ville bare være sikker på at det var lovligt at gøre det uden en tilladelse.


  • #8   12. dec 2007 Man skal med 100% sikkerhed ikke have en vognmandstilladelse så længe du ikke overstiger 3500 kg. Jeg ved ikke om man skal godkendes nogen steder for at tage penge for at flytte en bil men jeg ville umiddelbart mene at det er nok at angive det til skat og så betale skatten. Men vil du gøre det til dit erhverv så skal du da have en s.e. nummer, så kan du trække alle udgifter til service, reparationer, arbejdstøg etc. etc. fra. MEN så skal du vist nok føre kørebog over det du kører i bilen, mener jeg.

  • #9   12. dec 2007 ja ja cvr nr. skal jeg have- men det er bare om man kan sånn uden videre sige til kunder at man henter & bringer deres biler mod et beløb som selvfølgelig vil fremgå på faktura.

  • #10   12. dec 2007 takker mange gange FURIOUS . du har været til stor hjælp

  • #11   12. dec 2007 takker alle der er kommet med inputs til tråden

Kommentér på:
autotransporter

Annonce