{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Problemer med min Corolla E10 {{forumTopicSubject}}

Hey BG smiley

Søger nok mest svar fra dem som har forstand på E10 modellen, men alle er selfølgelig velkomne til at kikke med hvis de har lyst smiley

Oplever noget underligt med min E10'er ang instrumentering.

Ved ikke om det er en fejl min bil laver eller om den prøver på at advare mig om noget.
Som alle andre biler har min bil en lampe der lyser når håndbremsen er trukket. Og så vidt jeg ved er det da osse den eneste funktion denne lampe har.
Men.. har oplevet her på det sidste at den lyser nogle gange (nej det er ikke olielampen eler noget andet) det er håndbremse lampen. Og den gør det ikke tilfældigt. Jeg kan fremprovokere den til det med vilje.

Den lyser når jeg laver en hårdere opbremsning. Ikke helt vild hård,, men ca ved en 65-70 % opbremsning.

men.. men... Det er kun hvis jeg har skudt den af fra opstart. ALtså den gør det ikke hvis jeg kommer 80 og bremser med 70% Den gør det kun hvis jeg holder stille og så starter friskt op i første og derefter 2 og kører den godt ud i omd. ikke helt ud men en 4000 - 5000rpm
og så bremser ned med det samme jeg slipper 2 gear. Dvs en hurtig lille acc efterfuldt af en fast opbremsning.
Så lyser den håndbremse lampe i en 5 sec. Jeg synes det er underlig.

Er der nogle der kan fortælle mig om det er en felj eller min bil prøver at sige noget til mig??

På forhånd tak.

/Jan

(Ved ikke om det er relevant men min bil har ABS og servo)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med min Corolla E10
Kommentér på:
Problemer med min Corolla E10

Annonce