bilkøb uden regattest {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Min kammerat har købt en bil, men uden en regattest..
sælger sagde han får dem til at sende den direkte til ham fra motorkontor'et.
De underskrev salgspapir og det hele, men han modtog aldrig en regattest.. han har stadig kontakt til sælger som har været for doven til at tag på motorkontor'et.
Jeg ved godt at motorkontor'et kan sende en regattest til en ny ejer.. har selv gjort det nemlig.
Undrer mig bare om han overhovedet "ejer" bilen hvis han aldrig modtager en regattest?
Det sjove er jo at pt. står den i den tidligere ejers navn.. ikke meldt savnet eller noget og forsikret i hans navn.
Jeg forstår ikke lige hvad han får ud af at have den i sit navn? min ven er ikke verdens bedste fører:) nybilligst så en ulykke vil gå ud over hans forsikring.. men også parkeringsbøder osv.
anyways.. ejer han overhovedet bilen uden den regattest? han har salgspapirer med underskrift og der står også i dem at regattest skulle blive sendt af sælger.
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 234 Svar: 1.347
så det lyder lidt riski det der
sådan er det i hvertilfald så vidt jeg ved
om så det ikke engang er hans navn der står på den
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 6 Emner: 133 Svar: 713
men min ide var at hvis han ikke ejer den.. og han blev taget i røven.. så skulle han jo sørge for sælger fik en masse dejlige bøder ind af døren.
jun 2006
Følger: 86 Følgere: 63 Biler: 14 Emner: 570 Svar: 4.465
Når det så er sagt, kan det tage mere end et par dage at modtage en registeringsattest når de har travlt på po po gården
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 234 Svar: 1.347
hvis det ikke bare er fordi han er langsom behøver den anden jo ikke være ond
det kan jo komme trefoldigt tilbage.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 279 Svar: 1.055
sep 2004
jeg tænker bare han opfører sig mærkeligt:) det er hans bil så det ikke fordi han trækket tiden ud.. men han er 20år.. så bilen står muligvis i hans forældres navn så måske derfor han ikke føler stort ansvar..
det er jo ikke hans røv det går ud over så.. men jeg ved det ikke.. så meget har jeg ikke hørt om sagen, men ville vide hvordan han stod uden regattest men med salgspapir:)
sep 2004
så han er ved at være lidt pissed:)
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
apr 2003
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 256
bilkøb uden regattest