{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.717 visninger | Oprettet:

ADVARSEL OM RASMUSSEN ASSURANCE {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne advare jer mod at forsikre jeres bil hos Rasmussen Assurance (Rasmussen forsikring) www.rasmussenforsikring.dk
De svindler deres kunder og folks klagesager "bortkommer".

Jeg kan fortælle at jeg for 11 måneder siden fik stjålet min bil som jeg iøvrigt havde fuld kasko dækning på og selvrisiko på 5000.

dagen efter den blev stjålet modtog jeg en regning på 5000 kr for det næste kvartal. (Hvor jeg jo logisk nok ik kom til at have bilen da den var blevet stjålet dagen før).
Men jeg betalte den alligevel for der ikke skulle blive noget ballade, da der var restgæld i bilen via forhandleren jeg havde købt den hos som jo gerne skulle have forsikringspengene og derfor ønskede jeg ikke rod i sagen.

Det blev der nu så alligevel, da jeg blev opkrævet min 5000 kr´s selvrisiko efter de 3 måneder det tog dem bare overhovedet at fremsende mig et brev om at nu var de igang med sagen.
Jeg klagede over min selvrisiko regning da jeg jo havde betalt 5000 kr for de 3 mdr som jeg ik kom til at eje bilen, så det måtte jo gå lige over med de penge.

Først påstod de i en måned at jeg ikke havde betalt de penge, indtil jeg via kvitteringer og bankpapirer fik dette bevist. Nå ja, de havde haft en lille fejl nu kunne de da godt se det.. Og jeg kunne bare smide regningen ud...

Efter FIRE måneder mere ringer taksatoren først.. Og det tager ham halvanden måned at fastsætte dens værdi skønt det var en ganske normal bil der findes 100 af til salg på f.eks bilbasen..

Pengen ville blive overført til forhandleren der havde restgæld i bilen, fik jeg af vide...Det skete kort efter var beskeden..

En måned efter igen, får jeg en regning igen på 4000 kr for gebyr og selvrisiko? Jeg kontakter dem igen, og de benægtede tidligere samtale omkring selvrisikoen havde fundet sted. Først da jeg oplyste dem at jeg havde optaget samtalen..hvilket jeg ikke havde, kunne de faktisk godt huske det alligevel.. Så jeg skulle bare glemme den regning.

Idag, får jeg så en regning på 2842 kr for selvrisiko. og ringer iøvrigt samtidigt til forhandleren...Som ikke har modtaget en krone endnu? DET ER 1 ÅR SIDEN BILEN BLEV STJÅLET??

Jeg ringer til rasmussen assurance, hvor der bliver sagt først at jeg bliver stillet videre..hvorefter telefon dutter som "forkert nummer"..

Ringer igen....Der bliver jeg sat på uendelig "stilhed"...32 min uden en lyd..

Ringer igen, nu har de lukket smiley

Så, måske har de billige forsikringer... Men hold jer fra dem, hvis uheldet er ude er i på skideren...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL OM RASMUSSEN ASSURANCE
Kommentér på:
ADVARSEL OM RASMUSSEN ASSURANCE

Annonce