{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.731 visninger | Oprettet:

Hva gør man ved nabo der smadre bilen? {{forumTopicSubject}}

jeg er endt i den dejlige situation at min forlygte og mit side spejl + div buler & ridser er kommet frem på min bil efter den har holdt stille her i lang tid.

Skal lige siges hende her kan SLET IKKE KØRE BIL jeg har stået og set på hende gå ud 6 gange (uden pis) fordi hun ikke slap hånd bremsen da hun kørte væk.
og på ingen måde kan hun parkere lige.

jeg bor i lejlighed hvor vi er 3 beboer. og vi har plads til 4 biler på parkerings pladsen. så plads mangler der ikke. men det lykkes hende aligevel at parkere tæt på min bil. så hendes unger kan hamre døren op i siden på min bil. og så vælger hun at når hun stiger ud af bilen at hun så går foran bilen for at komme ind gennem haven. hvor der er omkring 20 - 30 cm plads mellem hækken og min bil. istedet for at gå bagom. hvor der så er masser af plads.

Skader :
Spejl er blevet slået løs

Forlygte smadret. (Glasset knust der er hul på størelse på en 2 krone)

4 buler langs siden på min bil.

Ridser i min motorhjælm.

Da dette er skader for mange penge vil jeg gerne vide hvad jeg kan gøre. min bil står uden plader PT da den er hentet hjem fra tyskland og jeg vil vente til efter vinteren med at få plader på den.. så den har stået ca 7 mdr. men det er kun her den sidste mdr der er kommet skader. (da hun fik bil)

hvad gør jeg ? hvis jeg snakker med hende så får jeg bare "Det er ikke mig"

Nogen der kan komme med gode forslag ? vil helst ikke stå med regningen i min hånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva gør man ved nabo der smadre bilen?
  • #1   21. dec 2007 Konfronter hende. VIl hun ikke vedkende sig det, så meld hende til politiet.

• #2   21. dec 2007 Ellers tag din hævn, og sig at du nok mente der var nogle møgunger og en gammel krage der gjorde det ved hendes bil.

• #3   21. dec 2007 Tjek om der er buler og skrammer i hendes bil der beviser påstanden om dørene der er banket op i din, ta billeder af begge biler - og så prøv at vise hende dem smiley

• #4   21. dec 2007 har tænkt på politi.. men jeg har ingen beviser what so ever.. har kun snakket med den anden beboer i huset.. og det er ikke ham. (han cykler + holder god afstand fra min bil)

• #5   21. dec 2007 det med buler dur ikke.. hun har allrede så mange buler i hendes bil at de går i et. (bag kofanger er ved at falde af)

• #6   21. dec 2007 pis i hendes indsugnings kanaler..

• #7   21. dec 2007 Chris H:

tja... problemet er bare at hun har en partner.. hun har fået den gratis af en af hendes elsker eller sådan noget.. men jeg kan ikke smadre den.. den er allerede så smadret af bilka buler man skulle tro det var løgn.,.

• #8   21. dec 2007 Ja men hvis der fx mangler lak på hendes præcis hvor din er bulet.
    Min bror fik sin bil bulet på samme måde, og der var jeg ude og tage billeder af begge biler og fandt hans lak på min brors bil og omvendt, og da jeg vildt arrig troppede op foran hans dør - trak han pludselig i land og det ku da godt være at han måske havde ramt den ved et uheld så.

Ellers skriver du bare et skilt i ruden en masse påmindelser om afstand, unger der banker bilen op - at alle ikke er ligeglade med deres køretøj osv smiley

På min gamle arbejdsplads parkerede andre medarbejdere altid HELT tæt op af min bil - indtil jeg satte en seddel i ruden at min bil ikke blot var transportmiddel og hvis der opstod en skade ville jeg jagte synderen.... Kort tid efter var der altid 2-3m til hver side på min bil smiley

• #9   21. dec 2007 Christina J

hehe. den ville sikkert virke rigtig godt.. problemet er bare hun ikke er helt dansker. er rigtig snot forvirret...

• #10   21. dec 2007 Sæt de dersens næsten usynlige kameraer op ved porten .. hehe.. Så kan du en gang for alle se, hvad der sker med din bil .. Pis med at det er ulivligt..

• #11   21. dec 2007 Master V:

kan jo ikke bruge den i retten når det er ulovligt smiley

men er der nogen der har en ide hvordan jeg kan få penge ud af det ? hun har jo allerede sagt det ikke var hende.

min bil har ikke forsikring. har ikke engang betalt den danske afgift endnu. så hvad gør jeg? eller betyder det ikke noget ?

• #12   21. dec 2007 Så tegner du det som info skilte. Tegninger af børn med kryds over... og bildøre der smækker op !@#

• #13   21. dec 2007 Nej, men et eller andet kan du vel godt bruge det til hvis det viser sig, at det er hende, der er bitchen .. *host* selvtægt host host .. hehe

• #14   21. dec 2007 Christina J

haha... faldt da næsten af stolen der... tror faktis det vil virke.. ligesom et gammel anders and blad.

• #15   21. dec 2007 Eller tænk positivt - nu falder den i afgift...... :-S

Skrev også engang i seddel i ruden, da Falck sku transportere bilen med el-problem og desværre endte det med nøglerne bortkom, og Falck ringede og beklagede og sagde de altså ikke turde forsøge lukke den op efter de havde læst sedlen i ruden, så de ventede på nogle specielle rulleskøjter så de ku få bilen videre frem... smiley

• #16   21. dec 2007 Jeg tror du skal være lidt varsom med hensyn til politiet for det er ulovligt at efterlade en bil uden plader på offentlige veje og pladser......
    Jeg ville nok bare skære alle 4 dæk op på hendes bil indtil bulerne holder op med af yngle... hehehe

• #17   21. dec 2007 den står ikke på offenlig vej.. det er privat parkring

• #18   21. dec 2007 men din ide.. er ikke helt dårlig hehe

• #19   21. dec 2007 * *KongeSkoda* *

Den står ikke på offentlig vej / parkering da det er privat ejet.

har nemlig tjekket det.

• #20   21. dec 2007 Godt så....... så er det jo bare med at komme igang med at mishandle den..... et par store stjerner i ventre side af forruden er altid stof til eftertanke smiley ... hos ejeren... hehehe

• #21   21. dec 2007 Hvad underlag holder den på? Fast som fliser, asfalt eller er det jord, grus, perlesten?

• #22   21. dec 2007 1 kg sukkerknalder i tanken.....

• #23   21. dec 2007 Kan du ikke lirke hjelmen op og klippe speedkablet. Så kører hun forhåbentlig ikke længere.

• #24   21. dec 2007 du sku måske overveje at leje en garage så du kunne været fri for problemet

• #25   21. dec 2007 Sæt ild til pisset. Eller få en kammerat til det. Skal nok bare være en dag hvor hun holder i god afstand til din.

• #26   21. dec 2007 Christina J

Den holder på Fliser

arne K
    Ville gerne.. men har ikke kunne fange hende med hænderne i kagedåsen endnu.

• #27   21. dec 2007
    pspsmeden .

problemet er ikke jeg har fået skaderne.. problemet er at jeg ikke vil betale for at den kvinde skal køre ind i min bil.

• #28   21. dec 2007 Tyson M

hehe... den bliver nok lidt svært at forklare hvis man får politiet indi sagen.

"jae joo... ser du.. benzin og åben ild går ikke godt sammen har jeg lært"

• #29   21. dec 2007 Øv ellers ku du ha knaldet en hegnspæl i hvert hjørne og bånd omkring - så ku hun måske fatte et vink med en vognstang.... Ellers lig et afskåret hestehoved på hendes forrude - har set i film at det skræmmer smiley

• #30   21. dec 2007 Christina J

du må ha drukket af nat potten smiley hvor dælen skal jeg få et heste hovede fra ? og så på denne tid ? smiley

• #31   21. dec 2007 Ellers grisehoved, dem kan man da nok måske nemmere få fingre i ved den lokale slagter... og synes faktisk grise ser mere onde ud end heste.... Onde øjne, klamme næser og slatne ører

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #32   22. dec 2007 Som Christina nævner, før hun går fuldstændig i Jihad, så led efter lak mærker af din farve, på hendes bil - Finder du noget, så tager du billeder og fronter hende. Går hun ikke med på den, er det bare videre med den sag.

Men, samtidig tænker jeg.. Da det er privat område, må det næsten også være lovligt at filme, når du selv bor der, og det vil kunne bruges. Under alle omstændigheder, kan du altid vise det til Hende og give en pæn hentydning om, at de skader skal ordnes - Om filmen kan bruges eller ej, plejer det at have en ret god effekt, når folk pludselig ser dem selv rulle på filmen smiley

• #33   22. dec 2007 hun er seriøst en idiot til at køre bil... så så sindsygt ud det med håndbremsen... fuldt trukket og hun gav bare mere gas for at file koblingen max! hun kørt fandme os afsted med håndbremsen trukket efter et stykke tid.. utroligt så dum man har lov at være!

• #34   22. dec 2007 Amen det kan bare ikke passe jeg skal til at stå med det skader på min regning. bare en ny forlygte koster 3 kilo til bilen.

og skaderne er sket over længere sigt. det er først da jeg så skaden på min lygte at jeg gik bilen igennem og fandt alle de ting.. og det gjorde sku lige ondt i maven for hver ting jeg så.

• #35   22. dec 2007 ^^ Hov hov nu skal man ikke skære alle over én kam - jeg har da kørt en quartermile med håndbremsen trukket.... og VANDT! ( Og vandt yderligere fornøjelsen af 6 timers arbejde på at justere bremser ind igen)

• #36   22. dec 2007 må da os sige. jeg er ikke lige den type der vil gemme sig i busken med et kamera for at få hende på video.. jeg har altså et liv at leve også smiley vil ikke ende som en ynkelig mand der klager over gammel frugt i butikkerne.

• #37   22. dec 2007 hmm, hvis du ikke direkte har set hende gøre det så....

Måske heller ikke videre smart at lade en bil stå i 7 måneder.

Jeg ville have lejet mig ind et sted hvor den kunne komme væk.

Jeg tror du får svært ved at komme igennem med krav overfor hende, medmindre hun erkender blankt, og det gør hun jo nok næppe.

Du kan jo self. gøre som forslået længere oppe med alle de "gode ideer" men det er jo selvtægt, og bliver du opdaget er det dig der står med et problem overfor loven.

• #38   22. dec 2007 Niels J

hvis du har en bil i vinterhi. på et fredeligt kvater. så regner du heller ikke med der vil ske den noget...

• #39   22. dec 2007 Se det på den lyse side... afgiften blive lavere, hvis hun når at smadre mere... Ej, spøg til side... snak med kragen og forklar hende problemet...

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #40   22. dec 2007 Hvis du ikke har intentioner om at gøre noget aktivt, for at fange hende på fersk gerning (Ingen siger du skal dedikere dit liv til det, sæt et cam op som peger ned mod bilen, så du kan se hva der foregår), så kan du jo heller ikke forvente at få en skid ud af det, udover rettigheden til at brokke dig.

• #41   22. dec 2007 hmm ja, men ville aldrig "opstalde" en bil i vinter hi i det fri, uanset hvor fredeligt der så end er. Den skal ind og stå et sted smiley

Føler med dig, for det er da virkeligt surt at opleve sine ting ødelagt på den måde.

Også derfor jeg altid parkerer i den fjerne ende af bilkas p-plads feks.

Nogle mennesker opfatter deres bil som et køretøj fra A til B, og er der en bule mere eller mindre i den er de komplet ligeglade med, og de kan slet ikke forstå, at alle andre ikke har det sådan

Du kunne jo evt. også bare bede hende pænt om at passe lidt på din bil fremover, og så lade det være ved det.

Tror desværre, at du får seriøst svært ved at få hende til at betale, medmindre du tager hende i det, eller det usandsynlige skulle ske og hun erkender blankt.

• #42   22. dec 2007 Hva gør man ved nabo der smadre bilen? Smadrer Nabo´en. Hehe, glædelig jul

• #43   22. dec 2007 Jeg tror ikke politi´et kan hjælpe,

For din bil holde ulovligt parkeret, hvis den holde på offentligt vej, uden plader.

Men snak med hende, og hvis hun ikke ved kende det, så må man æde den selv

Da selvtægt ikke give nogen penge, til rep af bilen,
    Men det kan jo give en lidt bedre humør, når hun nu ikke kan se problemet,

Jeg hade folk der banke dørende op i min bil, uanset og det er vrag eller en ny bil jeg har, så skal de sku tage hensyn.

Kommentér på:
Hva gør man ved nabo der smadre bilen?

Annonce