{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

afmontering af min kofanger/E36 kender {{forumTopicSubject}}

hey Bg.

nu er det sådan at der igår aftes er en eller anden snothvalp der havde sprunget sådan en rød postkasse i stykker, så der lå noget ag den ude midt på vejen.. da jeg kommer kørende ser jeg det ikke, og det har så resulteret i en flækket forkofanger... smiley

nu er mit spørgsmål så hvordan jeg får den af... det er en Bmw E36 Coupe... tror min kofanger er sådan noget E46 M3 look a like, men synes den er sat underligt på.. der er ingen synlige skruer.. hvilken normalt er ok jo...

men efter hvad jeg kan se, skal man have lugter og grill og alt muligt pis af for at få de boldte af der sidder uder grillen.... kan det hvirkelig passe at man skal skille hale bilen af for at få kofangeren af? eller kan det lade sig gøre at tage dem nede fra hvis man kommer ind under bilen??

efter hvad jeg kan føle mig frem til er den kun sat fast med en 8-10 boldte hen langs med grillen, sidder der andre skjulte skruer/boldte andre steder...

/Kasper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afmontering af min kofanger/E36 kender
  • #1   3. jan 2008 i henv. h+v skærm, hvis du løsner inderskærm, sidder en holder i hverside du kan pille af med en 10´er nøgle...

hvis det er sådan en fiber kofanger, har de sikkert sat den fast derude i.. og ellers skruer nede fra måske op i den org. kofanger bjælke

• #2   3. jan 2008 har kiggett efter ude i inderskærmene, der sidder den ikke fast... der er ingen skruer huller eller noget... så umiddelbart sidder den kun fast i den org. kofanger bjælke der så...

• #3   3. jan 2008 okay, men så har de limet den på den org. bjælke med rudelim sikkert, ... det er der mange der gør, fordi de kofangere bare er en løs skal, uden monterings muligheder..

go fornøjelser siger jeg bare hehe..

hvis du er heldig, kan du tage 4 10´ere på den der holder bjælken foran, der sidder en støddæmper i hver side, med 4 10´ere.. så kan du pille det hele af.

• #4   3. jan 2008 oki... men efter hvad jeg kunne føle mig frem til så tror jeg den er skruet fast i bunden af den bjælke der med 8 eller 10 10ére... men kunne ikke komme ig´nd under den for den normale donkraft jeg havde han ikke komme ind under bilen...

Kommentér på:
afmontering af min kofanger/E36 kender

Annonce