afmontering af min kofanger/E36 kender {{forumTopicSubject}}
hey Bg.
nu er det sådan at der igår aftes er en eller anden snothvalp der havde sprunget sådan en rød postkasse i stykker, så der lå noget ag den ude midt på vejen.. da jeg kommer kørende ser jeg det ikke, og det har så resulteret i en flækket forkofanger...
nu er mit spørgsmål så hvordan jeg får den af... det er en Bmw E36 Coupe... tror min kofanger er sådan noget E46 M3 look a like, men synes den er sat underligt på.. der er ingen synlige skruer.. hvilken normalt er ok jo...
men efter hvad jeg kan se, skal man have lugter og grill og alt muligt pis af for at få de boldte af der sidder uder grillen.... kan det hvirkelig passe at man skal skille hale bilen af for at få kofangeren af? eller kan det lade sig gøre at tage dem nede fra hvis man kommer ind under bilen??
efter hvad jeg kan føle mig frem til er den kun sat fast med en 8-10 boldte hen langs med grillen, sidder der andre skjulte skruer/boldte andre steder...
/Kasper
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
hvis det er sådan en fiber kofanger, har de sikkert sat den fast derude i.. og ellers skruer nede fra måske op i den org. kofanger bjælke
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 221 Svar: 1.221
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
go fornøjelser siger jeg bare hehe..
hvis du er heldig, kan du tage 4 10´ere på den der holder bjælken foran, der sidder en støddæmper i hver side, med 4 10´ere.. så kan du pille det hele af.
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 221 Svar: 1.221
afmontering af min kofanger/E36 kender