{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Auto lift
  • #1   3. jan 2008 Jeg synes 2-søjlet er det mest behagelige....

• #2   3. jan 2008 stenhøj. er toppen af alle auto lifte

• #3   3. jan 2008 Sys personligt 2 4 søjlet er bedst. Så kan man også bruge den til ATV osv

• #4   3. jan 2008 hvor har du set den der istobal? jeg fortrækker også 2søjlet når jeg er på arbejde.

• #5   3. jan 2008 2 søjlet er klar det bedste til person biler smiley

bare man havde pladsen smiley

• #6   3. jan 2008 En 2 søjlet lift har helt klart sine fordele... og ulemper... villle også have 2 søjlet, hvis jeg skulle have et sted at skrue igen...har arbejdet med begge... Istopal kan klart anbefales , hvis det er den med dobbelt motor.... stenhøj af ældre dato, har kæde træk i bunden... (det kan godt være noget lort)... men det er nok en smagssag...

• #7   3. jan 2008 helt klart en 2 søjlet.. men kommer jo også an på hvad man skal lave.. plade arbejde osv..

• #8   3. jan 2008 kommer jo an på hvor meget du skal bruge den... Min Far arbejder hos stenhøj og det er da det folk forretrækker hvis de skal have noget der skaæ køre hverdag... Men selvfølgelig er der jo engang imellem problemer...
    Men som man generalt siger får hvad man betaler for smiley

• #9   3. jan 2008 2 søljelift. Men ikke med bundramme! det skrammel holder ikke.

• #10   3. jan 2008 Halløjsa
    Lige et lille fif når det angår lifte..
    En Istobal eller Ragvilioli lifte er lifte til en fornuftig pris..
    Men nu er det jo sådan at oftest følges pris og kvalitet ad.En stenhøj lift er dyrer og den holder somregel også meget længere (det er ikke uden grund at en brugt Stenhøj koster 10 til 15000 kr.)
    Hvilken lift man skal vælge kommer meget an på hvad den skal bruges til...
    Til mekanisk arbejde er en 2 søjlet nr. 1( den findes med 1 motor og kæde eller 2 motorer og frit gulv)
    Til plade arbejde er en 1 søjlet eller en side løfter nr.1
    Til varevogne og atv og mekanisk ,Bremser er en 4 søjlet bare bedst.
    Har man røven fuld af penge er en 2 søjlet servicemaster gudeliften smiley
    Nu kommer det jo også an på pladsen ..

• #11   3. jan 2008 Jeg er nu glad for den sakselift jeg har.
    Jeg skal ikke under bunden og lave alt muligt, mest plade arbejde rundt omkring på bilen osv.
    Også er det rart man ikke skal gå ind i de to tårne hele tiden, eller ikke kan åbne døre uden at banke den imod osv osv osv.

Det kommer an på hvad du skal bruge den til.

• #12   3. jan 2008 En to søjlet er klart bedst allround.
    De allerbedste lifte er to søljede med "tårne" der går ned i gulvet lissom på en et søjlet. Så kan man også åbne dørene.

• #13   4. feb 2008 En 1-søjlet er dejligt til pladearbejde, da man kan komme til over det hele.
    En 2-søjlet er god all round
    og en 4-søjlet er god til undervognsarbejde.

Jeg har også kig på et par lifte til garagen, og jeg hælder mest til en 2 søjlet eller en 4-søjlet med 2 donkræfte.

• #14   16. okt 2012 Jeg har en 2 søjlet Istobal lift. Den kører upåklageligt. Og er meget billig i bæremøtrikker. 2 stk. for 1000,-. Dén pris er der ikk mange der kan måle sig med. mht. møtrikker.

Kommentér på:
Auto lift

Annonce