{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Sprøgsmål..... {{forumTopicSubject}}

Ved godt vi tit diskutere politi herinde, så ville jeg lige hører, om der er andre end mig der ik forstår at 2x inden for en uge er politi og ambulance folk blevet overfaldet på ulykkessteder af de tilskadekommendes venner og familie, ved godt at i danmark har vi pligt til at hjælpe alle??? Men det er bare for mig lidt svært at sætte mig ind i en situation, hvor min kone har været indblandet i en ulykke også at de vil kører hende på evt. glostrup hospital,for yderligere undersøgelser,hvorefter man ringer efter familie og venner, så de ka gå fuldstændigt amok og insisterer på at hun bliver kørt et andet sted hen og gå amok på de mennesker der prøver at hjælpe???? Det ska lige siges at jeg ik er racist, men ville gerne hører andres meninger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprøgsmål.....
  • #1   17. dec 2004 Enig....

Folk bliver mere og mere mærkelige....

• #2   17. dec 2004 Typisk tegn på overdosis af @analedufte@, med lime smag.

• #3   17. dec 2004 speeedy: det hjælper vist ik på det at det var 3gang.... men tak for opdateringen

• #4   18. dec 2004 Ja de har en underlig måde at sige tak "for at vi må bo her så vi ungår totur og nedslagtring af vores familer samt tak for alle de rare penge i giver os".
    Hvis dette indlæg bliver opfatte racistisk, så er det nok ikke helt forkert, men jeg kan helt ærlig ikke se at indvandringen i DK fra lande som Libanon Irak og Iran har gjort landet noget positivt tvætimod.
    De skulle nok ha flygtet til lande som var muslimske i forvejen så havde både de og os været sparet for en masse problemer, men nåå nej hvor mange lande finders der som er rige og muslimske og som ikke har en sindsyg præst eller diktator som regerer ?.

Hilsen Martin.

• #5   18. dec 2004 Martin -> Dubai? Pakistan? Tyrkiet? Saudia arabian?

Martin lidt af en ufedt måde at generaliser på.

• #6   18. dec 2004 Michael J:

Der findes underlige mennesker, JA, men jeg forstår ikke hvorfor du siger "racist", taler du om udlændinge?

Det kunne der sagtens være en skøre dansker :D!

men to the point, jeg elsker når i peger på os udlændinge og generalisere os for vildt!, hallo! jeg er en udlændinge og laver ikke ballade, jeg har skamt en fin uddannelse og arbejder som en IT system konsulent.

Hvorfor er det altid de dårlige sider der skal komme op?
    Hvorfor ikke de gode?

jeg forstår ikke hvorfor du stiller dette spørgsmål, det der ikke noget man kan svare på? som sagt det kunne der sagtens være en anden?

Når i først peger, så peger i kraftedme på alle! MARTIN! det altså UFEDT at blive generaliseret som "et dårligt menneske" eller hvad i nu vil kalde det.

Fayyaz

• #7   18. dec 2004 Extreme smiley

Godt skrevet smiley

men SKAL et land være demokratisk før det kan være godt?

Fra nu af vil jeg seriøst gå rundt med et skilt i ryggen "TAK DANMARK!", selvom jeg er født her etc. jeg er trosalt UDLÆNDING.

Vil i så være glade?

en streamer på min bil HHEEHHEHE smiley

• #8   18. dec 2004 Hej Fayyaz.
    Jeg skrev nu også "fra lande SOM".
    Jeg vil helst heller ikke generalisere men det er sgu svært når det eneste man høre er den slags lort som forgår, og hvis jeg var en af de gode (som dig F.eks) ville jeg gøre meget for at andre ikke skulle ødelægge mit og mit lands ry.
    Jeg kender selv flere udlændninge og har det helt fint med dem, jeg går hverken med skrårem eller løftet højrearm, men bliver sgu harm når en højtstående muslimsk præst råber op om de vantro.
    Hvorfor kan de ikke bare pakke deres skide religion sammen, det er jo i bund og gund den som giver de fleste problemer.

Hilsen Martin.

• #9   18. dec 2004 Det er aldrig relgionen, det er menneskerne der fortolker den forkert.

ISLAM er ikke skabt til sådan noget overhovedet. Det er folk der fortolker den fuldstændig forkert som sagt.

Prøv lige bare ha' lidt respekt, "skide".

• #10   18. dec 2004 Jamen hvorfor er der så det overtal af muslimer der tolker deres religion forkeret der kommer til den vestlige verden ? hvorfor bor der så mange der er utilfreds med det danske samfund og den måde de bliver behandlet på.
    Det handler om at tilpasse sig, og nej jeg snakker ikke om danskene, men dem som mener at man bare kan råbe racist og bøsserøv efter politiet fordi de prøver at hjælpe et andet meneske (som man har pligt til i DK)
    Og med hensyn til respekten, så ville det være nøjagtig den samme hvis en fundamentalistisk kristen gruppe fløj et fly med muslimske passagere ind Imam-Ali Moskéen og dræbte 3000+ menesker i guds navn.
    Jeg er ikke kristen eller noget andet, jeg har ikke brug for at tro på nogen gud for at eksisterer, folk der har det er svage menesker, lige som de der fulgte nazisterne for at finde et standpunkt i livet.

Hilsen Martin.

• #11   18. dec 2004 Fayyaz K skrev: Det er aldrig relgionen, det er menneskerne der fortolker den forkert.

Hvor har du ret...!!!!!

Mener ikke at udlændinge skal "takke" for at være her... Mener nok nærmere at vi alle skal takke for at være så heldige at leve i et land som vores hvor der ikke er krig, terror, diktatur osv...

Men det er jo lidt skræmmende at se hvor vi alle er på vej hen mht ufred, og kriminalitet, uanset hudfarve.... Det er sgu da sørgeligt at feks døgnbemandede tankstationer bliver nødt til at låse om natten og betjene folk gennem et lille hul i panserglasset...

Det er skræmmende at tænke på at hvis du møder en gruppe på 5-6 mennesker der kommer gående skal du være klar til at forsvare dig over for angreb....

Det er skræmmende at selv børn oftere bliver taget med knive eller anden form for våben på sig....

Man kan blive ved........

Men så længe den danske straffelov er så vattet som den er, hvor max straffen for eks vold / voldtægt er en kindhest og en eftersidning bliver det kun værre og værre...

Mht Racisme, findes der nok ikke større racister end de fanatiske troende, uanset trosretning....

Er jeg så selv racist..???

Hmmm.. Det tror jeg at vi alle er et eller andet sted uanset hudfarve.....

Vis mig den person der ikke har haft en racistisk tanke i ny og næ, og så skal jeg vise dig en måne der er lavet af grøn ost...

Pyha det er ved at blive et langt indlæg..hehe... Det er jo ikke til at stoppe når først man får åbnet op for godterposen...hehe

Nå men pointen er jo.......

Lad os da for helvede acceptere hinanden uanset farve og tro... Og sæt strafferammen et pift op, så man virkelig kan mærke det hvis man ikke kan finde ud af at holde sig på den rigtige side af loven....

• #12   18. dec 2004 michael K:

Så kan man ikke være mere enig smiley

Kommentér på:
Sprøgsmål.....

Annonce