{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så bliver man åbenbart ikke dummere
  • #1   9. jan 2008 var da lidt nemmer bare at tage et kørekort.. nok også billiger


  • #2   9. jan 2008 Hvis han er 18, må det da alt andet lige være billigere i længden at tage et kørekort! - Men det kan selvfølgelig være han har mistet det, synes det tager for lang tid at tage eller bare er urimeligt dårlig til matematik!

  • #3   9. jan 2008 pæn uheldig, så en undersøgelse der viste at man kun bliver stoppet engang pr. 10 år i gennemsnit her i danmark, men han er ikke for smart enig, jeg kørte dog selv uden kørtekort mellem 16 og 18 år, blev aldrig stoppet, først da jeg fik kortet, der blev jeg så også stoppet ca. 10 gange i løbet af et år.

    En anden ting er at, jeg har boet det meste af mit liv i Albertslund (storkøbenhavn) så har kørt en del inde i kbh også nu bor jeg i jylland ved horsens, har boet her over i snart 5 år og er ALDRIG blevet stoppet af panserne her over.

    Men når man er så kendt af panserne som han her, så burde man nok overveje enten at stoppe med at køre bil eller få sig et kørekort, men tror i overhovdet han kan få et nu, eller om de har straffet ham med frakendelse af kørekort i x antal mdr/år ?


  • #4   9. jan 2008 Han er nok ret meget ligeglad med alt og alle...

    Så tvivler på han overhovedet gider bruge tid og penge på et kort, han skylder nok til højre og venstre i forvejen...


  • #5   9. jan 2008 han køber nok bare nogle gamle lorte spande til 500 kr der kan køre. og æder åbenbart regningen hvis han bliver stoppet..

    Tror ikke det bilerne der kostet ham mest. er nok bøderne smiley


Kommentér på:
Så bliver man åbenbart ikke dummere

Annonce