{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

hvordan tjekker man km tal {{forumTopicSubject}}

hej

jeg tænkte på hvordan man tjekker km- tallet, altså med 100% sikkerhed?
forstås på den måde, at eks en Audi A3, kørt 200.000 siger vi, hvordan kan jeg være sikker på den har kørt det og ikke mere?

Det skal siges at jeg har tænkt mig at købe en A3 ell Golf 4, er det ikke noget med de har en vagcom kabel, kan den tjekke den slags?

mange tak på forhånd.!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan tjekker man km tal
  • #1   11. jan 2008 du kan aldrig finde ud af det med sikkerhed medmindre den har en stemplet servicebog som passer med km interval.

• #2   11. jan 2008 de biler der har kørt mellem 140-250.000 hvis de ikke har en servicebog, er der jo nok en grund til den mangler... uden dokumentation for km, - er km stand værdiløs i mine øjne... se og hør om den køre som den skal og ser fin ud... og pres prisen hvis der ikke er noget garanti på km... og lad være at gå mere op i det

• #3   11. jan 2008 kan evt få tjekket stel nr hos et org værksted..hvis den har været inde til service står km tal i deres computer.kan giver et meget godt billede om tallet passer eller ej.Sådan jeg fandt ud af en bil jeg kiggede på havde kørt ca det dobbelte selvom han havde en servicebog der sagde noget andet.

Kommentér på:
hvordan tjekker man km tal

Annonce