{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår stopper det????
  • #1   13. jan 2008 Der er vel et eller andet opgør i gang. formoder jeg. Og det stopper måske ikke før den ene part er færdige.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #2   13. jan 2008 syg verden..... kan sq egentlig godt forstå at folk bærer våben så ofte som man hører at de er blevet overfaldet med kniv osv....
    ligesom de gutter der stod og ventede på bussen...så stopper der en bil og en flok mænd stiger ud og gennemtæver dem og kører så væk.....kommer man ud for sån en tilfælde vil man sq gerne kunne forsvare sig eller forvolde en af gerningsmændende så meget skade at politiet kan finde dem......

• #3   13. jan 2008 Det er jo næsten hver dag at folk bliver stukket ned...........Dem som går med kniv.....skal bare direkte i fængsel med det samme

• #4   13. jan 2008 Ja vi ender sgu snart som de aber syd på

• #5   13. jan 2008 Steinmeier:

du har helt ret..

• #6   13. jan 2008 Ja syg verden. Dem der går med kniv ska i fængsel

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #7   13. jan 2008 det kommer jo an på hvordan og hvorledes situationen foreligger....
    jeg render da hele tiden rundt med kniv 5-6 skruetrækker osv i bæltet når jeg er på arbejde, og hvis man lige skal ind og handle på vej hjem uden at have skiftet tøj sidder stanleykniven da nogengange stadig i bæltet ligesom man heller ik får tommestokken op af lommen.
    kender en tømrer der fik en bøde på 500 på den bekostning.
    til daglig har jeg også en lille lommekniv i lommen

men det er nok lige overkill at smide folk i fængsel fordi de har glemt at tømme arbejdstøj...

i de tilfælde hvor det er springknive, butterflys og relativt store dolke giver jeg jer ret... det hører ikke hjemme, så kunne man jo ligeså godt tage et samuraisværd på ryggen

• #8   13. jan 2008 Det må jo være nogle der ved de ikke kan tæve personen med håndkraft, så bruger de kniv .
    det er vel det samme som når der kommer 10 mod 1 .

• #9   13. jan 2008 deter jo kun dem UDEN nosser som går med kniv............folk der ikke kan forsvare sig verbalt

• #10   13. jan 2008 Nej, vi ender snart som de aber over there...

Kommentér på:
Hvornår stopper det????

Annonce