Cayenne snakken {{forumTopicSubject}}
Så forsvandt ham Lars vist...Sikke noget fis han satte gang i.
Det er ved at være totalt til grin som folk jager de fede biler ud. Det er blevet så latterligt at biler er fake indtil det modsatte er bevist, og de "rige" som ikke gider bruge tid på billeder m.m. de ryger ud, istedet er det fyldt op med totalt overstylede plastikbiler- f.eks. en kadett med skørter og terninger....øvøv.
Og så smuttede Christian pga de bøv'erter. Tak siger jeg bare. Jeg havde ellers lige fået en kommentar på min bil fra ham, men den blev selvfølgelig slettet inden jeg nåede at læse den....Fuck hvor var jeg forvirret, når der nu lå en mail fra bilgalleri, men ingen nye kommentarer.
Hvis der er nogen der snakker med ham, så kunne jeg stadig godt tænke mig at høre hvad ham måtte smide af € for sin turbo.Du/i må meget gerne give ham min mail: martins@drommebilen.dk
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 681
aug 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 58 Svar: 560
2: men det var sku da heller ikke grund nok til at slette sin bil, med mindre man er lidt nærtagende.
folk går sku for meget op i det.
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.250
Men jeg vil dog sige at dem som har en rigtig fed bil nok skal gøre lidt ekstra ud af og vise at den virkelig er deres.
Gør de det så vil jeg garantere at alle disse til tider tåbelige indslag forstummer...og dem som ikke gider og gøre det, forstår jeg godt får stemplet...fake af andre..
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 463
Det der bringer mit pis i kog herinde er ikke de mange fakes, men derimod folk der kommer med dumme indlæg som Lars' samt de indlæg der sviner folk til. De fakes bliver alligevel afsløret før eller siden.
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 463
okt 2003
Mums...se dette...den er lidt langsommere, men banker da lige over 300km/t pææænt hurtigt..
okt 2003
Cayenne snakken