{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Cayenne snakken {{forumTopicSubject}}

Så forsvandt ham Lars vist...Sikke noget fis han satte gang i.

Det er ved at være totalt til grin som folk jager de fede biler ud. Det er blevet så latterligt at biler er fake indtil det modsatte er bevist, og de "rige" som ikke gider bruge tid på billeder m.m. de ryger ud, istedet er det fyldt op med totalt overstylede plastikbiler- f.eks. en kadett med skørter og terninger....øvøv.

Og så smuttede Christian pga de bøv'erter. Tak siger jeg bare. Jeg havde ellers lige fået en kommentar på min bil fra ham, men den blev selvfølgelig slettet inden jeg nåede at læse den....Fuck hvor var jeg forvirret, når der nu lå en mail fra bilgalleri, men ingen nye kommentarer.

Hvis der er nogen der snakker med ham, så kunne jeg stadig godt tænke mig at høre hvad ham måtte smide af € for sin turbo.Du/i må meget gerne give ham min mail: martins@drommebilen.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cayenne snakken
  • #1   21. dec 2004 sådan er det sq tit her inde... må man lære at leve med det. Mange folk er misundelige og så ryger der nogle trælse kommentar af sted. Og sådan er det bare og sådan vil det altid være... Synd for de folk som har fede biler og som gerne vil vise dem frem... Folk gør alt for meget op i penge og hvor folk har pengene fra, man burde godt kunne kigge her inde uden at skulle skrive ondsvage kommentar til de folk som har fede biler....

  • #2   21. dec 2004 1: jeg syntes ikke at ham lars burde have oprettet det indlæg.

    2: men det var sku da heller ikke grund nok til at slette sin bil, med mindre man er lidt nærtagende.

    folk går sku for meget op i det.


  • #3   21. dec 2004 Der er selvfølgelig altid personer som har ondt i røven hvis andre har penge til og købe en fed bil...
    Men jeg vil dog sige at dem som har en rigtig fed bil nok skal gøre lidt ekstra ud af og vise at den virkelig er deres.
    Gør de det så vil jeg garantere at alle disse til tider tåbelige indslag forstummer...og dem som ikke gider og gøre det, forstår jeg godt får stemplet...fake af andre..


  • #4   21. dec 2004 Martin L: Jeg syntes ikke det betynder at man er nærtagene, men det kan da let føles som spild af tid. Det værste er at før folk hoster op med beviser, så bliver de behandlet som skidt og kriminelle. Det er sku for tyndt.

    Det der bringer mit pis i kog herinde er ikke de mange fakes, men derimod folk der kommer med dumme indlæg som Lars' samt de indlæg der sviner folk til. De fakes bliver alligevel afsløret før eller siden.


  • #5   21. dec 2004 Klaus: Ja jeg kan kun nikke... og griner da også de fleste gange. Ligesom folk der forventer at få en høj karakter når de selv har givet...Jeg laver som regel en "lidt plat" kommentar når jeg har fået lav karakter, for jeg skriver normalt tilbage at jeg giver karakter efter samme skala som min er bedømt efter, og da jeg oftest syntes min er flottere, så giver jeg som regel 1 taller tilbage smiley Der er endnu ingen der har brokket sig...

  • #6   21. dec 2004 http://www.exvitermini.com/mk34.htm
    Mums...se dette...den er lidt langsommere, men banker da lige over 300km/t pææænt hurtigt..


  • #7   21. dec 2004 ups...lagt i forkert indlæg


Kommentér på:
Cayenne snakken

Annonce