{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uno Turbo Vs Renault 5 GT!
  • #1   21. dec 2004 Hmm... Prøve plader året rundt? smiley

Er der virkelig ingen vej uden om??

Fatter de forkrøve ikke vi vil ha det SJOVT!!!

• #2   21. dec 2004 Okay... En GTE.. Har du noget mere info på den..?

Hvad med priser og sådan noget.

Har været på bilbasen, fandt ikke rigtigt noget..

• #3   21. dec 2004 smiley Renault 5 smiley Min bror har en Renault 5 GTX 1.4 - Og den kører sq meget godt med Koni equipped smiley

Dejlig frisk og sød lille bil smiley

Klart vælg R5 GTT

• #4   21. dec 2004 Og hvad vil den ændring koste? hehe
    Hvad koster sådan en...?

• #5   22. dec 2004 Jeg ville tage Unoen. Uanset hvadmikkel siger, så er det vist nemmere at finde penge til Unoen, end til den gamle R5. Og som han skriver kan R5'eren laves hurtigere end Unoen, men så laver man bare det samme ved Unoen og så er den igen hurtigst.

Samtidig er Unoen meget billig i stumper. Hver gang jeg var hos Fiat og købe dele gik jeg derfra med et smil fordi jeg var overbevist om at de havde snydt sig selv smiley

Men der er lige detaljen med forsikringen. Du skal ikke regne med at den bliver billig.

• #6   22. dec 2004 Nå ja. Og med hensyn til driftsikkerhed, så er der vist ikke nogle videre problemer med Unoen, så længe man holder sig til et moderat ladetryk

• #7   29. dec 2004 hej jeg syntes du skulle tag unoen jeg kender ikke noget til 5 eren men jeg ved at vis du skruer unoen op på ca. 1 bar også en større benzin tilførelse bliver den pæn kvik og det kan holde bare den bliver varm inden du sparker den af og den køler ned inden du slukker den.
    min kammerat havde en der kørte med 1,5 bar og der var ikke noget galt med den i de lidt over 100.000 km. han kørte i den, inden han solgte den. men jeg tror det er en smags sag...

Kommentér på:
Uno Turbo Vs Renault 5 GT!

Annonce