{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Et lille problem.... {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har et lille problem med øsen, jeg ved ik om nogen har været ude for det samme eller noget ligende...
Det er når jeg har været ude at køre og motoren er blevet varm, hvor den når den holder til omgang har en tendesn til at gå ud, den går bare ned i omdrejninger og går ud og nogen gange kan den lige trække sig selv igang inden den går helt ud...
Hva kan det være???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille problem....
  • #1   17. jan 2008 har du prøvet den simple ting at stille på tomgangen? smiley

• #2   17. jan 2008 Det ville hjælpe hvis du skrev hvilken bil du har. Men tvivler på at tomgangen pludeselig har rykket sig....
    Tjek lige om alle vacum slanger til og fra motoren er i ordne. en flænge i en slange kan få en bil til det mest mærkelige.

• #3   17. jan 2008 Har prøvet at stille tomgangen lidt om, uden held..... men vil prøve de vacum slanger..... og se om det er dem.... men ved bare ik helt hvor sådan nogen sataner sidder... nogen hjælp der...

Og det er en Nissan Almera 1.8 Sport fra 12/2000

• #4   17. jan 2008 tjek alle slanger der går fra kaburator/indsprøjtning. Det kan være meget små sprækker/revner. så den suger falsk luft. Se om nogle af slangerne ser lidt møre ud. hvis de gør. skift til nye.

Hvor gammelt er batteriet ? kan se du har mega anlæg i bilen ?
    Hvis du har blæser, anlæg, lys osv. tændt. Og dit batterie er gammelt eller er af en dårlig type, så kunne det også være at din generator ikke kan lade det ordenligt op.

Kommentér på:
Et lille problem....

Annonce