{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

jokes {{forumTopicSubject}}

en mand er med sin kone til lægen:

det er enten demens eller aids siger lægen.
havd ! siger manden , kan du ikke kende forskelden.
nej , ikke i det tidlige stadie men ved du havd...........
kør hende langt ud på landet og smid hende ud af bilen.
hvis hun finder hjem igen, så lad vær' med at bolle hende!



mand og kone står på badeværelset, da manden pludselig siger: jeg vil have dig.
han flår trusserne af hende, klasker hende op af døren og giver hende hele turen.
da han er færdig står konen stadig og vrider sig.
har du ik fået nok spør' manden.
jo, jeg skal bare lige ha dørhåndtaget ud af røven igen



hvorfor har mænd 1 hjernecelle mere end en hest???????

det er så de ikke drikker af spanden når de vasker bil


der var så lidt humor på denne kedelige aften/nat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jokes
  • #1   23. dec 2004 Hvad siger Julemanden når han skal ha suttet "stangen"`?









    RENS-DYRET!!!:P


  • #2   23. dec 2004 hvad kalder man så en julemand i dametøj????








    PAKKE-TRANS c",)


  • #3   23. dec 2004 hvad gør man hvis man har gåsehud på TISSEREN...................................................











    man trækker TISSEREN ud af gåsen og tænker alvorligt
    over sit sexliv.................


  • #4   23. dec 2004 gåsen : )


  • #5   23. dec 2004 Jeg har hørt de Irakiske fanger bliver torturreret med svinekød og skal rende nøgne rundt...

    Det er sgu det vi andre kalder en god julefrokost :o)




    En Pilot har lige budt sine passagerer velkommen i flyet mod sydens sol, da han læner sig tilbage og siger til anden piloten:
    Nu kunne det være godt med et Blow-job og en kop kaffe. En stewardesse skynder sig at løbe op til piloten, for at sige han ikke har slukket for microfonen. Inden hun når der op råber en passager: HUSK NU KAFFEN


    GOD JUL :o)


  • #6   23. dec 2004 En abe sidder oppe i et træ og er ved at lave sig en joint.
    Et firben går forbi, kigger op og siger: Hey, hva' laver du?
    Aben svarer: Jeg skal til at ryge, kom op og vær med.
    Firbenet klatrer op og sætter sig ved siden af aben og ryger med.

    Efter et lille stykke tid siger firbenet, at den er blevet helt tør i halsen, og vil lige smutte ned til floden og få lidt at drikke. Den er lidt rigeligt påvirket og falder uheldigvis i floden.
    En krokodille ser det, og skynder sig hen og hjælper den lille fyr op på bredden igen, mens den spørger: Men hvad laver du dog? Firbenet fortæller om aben, jointen, tørsten, og at den faldt i floden.
    Krokodillen går ikke ind for brug af euforiserende stoffer og begiver sig ind i junglen for at tale med aben.
    Ved foden af træet kigger den op på aben og siger: Hey, du!
    Aben kigger ned og udbryder: Fuuuuuuuck mand, hvor meget vand har du drukket???


  • #7   23. dec 2004 To bøsser elsker i parken om natten. Det er mørkt, som i graven og de siger til hinanden:
    - jeg elsker dig.
    - Jeg elsker osse dig. Du er fantastisk.
    - Det er du osse. Lad os mødes snart igen.
    - Ja, hver dag.
    - Jeg bor i københavn.
    - Det gør jeg osse.
    - Hvor henne?
    - I voldgade.
    - Utroligt. Det gør jeg osse.
    - Nummer 150.
    - Det gør jeg osse.
    - Palle?
    - Far?


  • #8   23. dec 2004 Forskere har fundet ud af at kvinder ik har 2 brikker at flytte rundt med men hele 5!!!!

    èn til hver kogeplade og én der styrer at de ik siger muuuhhh, når man trykker dem på brysterne !!!!


  • #9   23. dec 2004 Tøsen>> Den sidste må du ik tage alt for bogstaveligt...

    god hjul og godt nyt hår derude


  • #10   23. dec 2004 Et ældre par henvendte sig til sexterapeutens kontor.
    Lægen spørger, "Hvad kan jeg gøre for jer?"
    Manden: "Vil du kigge på os, mens vi har samleje?"
    Lægen bliver lidt forbavset over ønsket, men accepterer. Efter parret har gennemført samlejet, siger lægen, "Der er intet i vejen med den
    måde I har samleje på" og udskriver en regning på kr. 300,00. Dette gentager sig i flere uger. Parret bestiller tid hos lægen og har samleje uden problemer, betaler lægen og går igen. Til sidst spørger lægen, "Hvad er det helt præcist I forsøger at få løst?"
    Den ældre mand svarer "Vi forsøger ikke at finde ud af noget. Hun er gift, og vi kan ikke være i hendes hus. Jeg er gift, og vi kan heller ikke være i mit hus.
    Motellet nede på hjørnet tager 450,00 for et værelse, Sheraton tager 800,00. Vi gør det her for 300,00, og så får jeg endda 257,00 tilbage fra Sygesikring Danmark!!


Kommentér på:
jokes

Annonce