{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

arh der, hvorfor mig {{forumTopicSubject}}

her til aften skulle jeg ud og hente nogle fælge fra afrensning, så jeg kunne få dem malet inden weekenden. De var også kun lige blevet klar til mig, skide godt tænkte jeg da de først var lovet til ondsdag aften. Jeg betaler et beskeden beløb, der svare til værdien på min passat. og får pakket bilen med fælge fra gulv til loft.

Jeg starter min passat, og bakker rundt for at vende, så sætter jeg den i første gear. "skrald skrald" siger det, Jeg tænker Fuck, har jeg nu smadret gearkassen?!?

Jeg stanser motoren, og går ud og mærker venstre kardan aksel, Tjaa den kunne drejes rundt med hånden... Ok tænker jeg så, jeg banker den da bare sammen igen, det har jeg før gjort på min gamle ascona tilbage i 90'rne.
Men nej jeg måtte indse efter 30 mins massen at der kun er den hårdere vej ud af det.

Nu skal jeg i morgen efter arbejde ud i et koldt indstrikvater på en mørk parkeringsplads og pille hjul af, skilde bærekugle fra fjederben (kan være noget virkeligt lort) og trække kardanen ud. og hvis jeg ikke kan samle den skal jeg have en ny (den er gået fra hinanden inden i yderste led) og så skal jeg sikkert derud igen torsdag efter arbejde med den nye kardan...

hvorfor skal sådan noget altid ske ude i byen, hvor kunne lortet ikke være sket da jeg bakkede ud af garagen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arh der, hvorfor mig
Kommentér på:
arh der, hvorfor mig

Annonce