1.149 visninger
|
Oprettet:
Behandling af lak {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg vidst lige skrabet lidt sammen i julen, til at holde bilen pæn med.
- Basta Ridsefjerner
- Alaska Lak forsegler
- Basta original voks
Men i hvilken rækkefølge ska jeg bruge det?
1. Ridsefjerner
2. Voks
3. Lakforsegler
Eller er jeg helt galt på den??
Nu har jeg også fået en polermaskine... Den ska jeg vel først bruge når det hele er blevet smidt på bilen, og har siddet lidt??? Hjælp mig lige en gang her
nov 2003
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 1.453
Brug derefter en lak rens.... Evt tjærrefjerner...
Brug så din ridse fjerner..
Så ville jeg bruge en voks med lakforsegler og teflon i, det sparker sgu røv....
Påfør det og lad det tørre, polere bilen med maskinen og efterpoler i hånden med en polerklud...
Hvis du er i tvivl om noget og fra Kolding området, så kig ned på vores nye værksted i Kolding her i det nye år, råd og vejledning er altid gratis....
Evt. kan vi også lave lakforseglinger da vores mand er uddannet klargørings mand og har arbejdet med at lave lakforseglinger for TydiCar... (Vi bruger de samme produkter)*Griner*
Martin
Styling-Crew.dk
-Kolding Carstyling -
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 107 Svar: 294
Skal jeg komme det hele på, og smøre bilen ind i samtlige midler, og derefter polere? Eller skal jeg anvende ridsefjerner - polere, voks - polere og tilsidst lakforsegler m. teflon og polere en sidste gang?? Det er sku indviklet med så mange produlter hehe
nov 2003
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 1.453
Polere bilen og få de sidste små ridser væk...
Brug derefter lakforsegler og polere bilen efetr....
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 115
Jeg købet en voks fra et firma i Farum og har aldrig prøvet noget der var så godt før. Produktet hedder JB long life voks, og det kan smørres ud over hele bilen, man skal ikke tænke på at dække liste til, det sætter ikke mærker på listerne, det var et super produkt. Kan helt klart anbefales.
Behandling af lak