{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Behandling af lak {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg vidst lige skrabet lidt sammen i julen, til at holde bilen pæn med.
- Basta Ridsefjerner
- Alaska Lak forsegler
- Basta original voks

Men i hvilken rækkefølge ska jeg bruge det?
1. Ridsefjerner
2. Voks
3. Lakforsegler

Eller er jeg helt galt på den??
Nu har jeg også fået en polermaskine... smiley Den ska jeg vel først bruge når det hele er blevet smidt på bilen, og har siddet lidt??? Hjælp mig lige en gang her smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behandling af lak
  • #1   25. dec 2004 Start med at vaske bilen...
    Brug derefter en lak rens.... Evt tjærrefjerner...
    Brug så din ridse fjerner..
    Så ville jeg bruge en voks med lakforsegler og teflon i, det sparker sgu røv.... smiley
    Påfør det og lad det tørre, polere bilen med maskinen og efterpoler i hånden med en polerklud...

Hvis du er i tvivl om noget og fra Kolding området, så kig ned på vores nye værksted i Kolding her i det nye år, råd og vejledning er altid gratis.... smiley

Evt. kan vi også lave lakforseglinger da vores mand er uddannet klargørings mand og har arbejdet med at lave lakforseglinger for TydiCar... (Vi bruger de samme produkter)*Griner*

Martin
    Styling-Crew.dk
    -Kolding Carstyling -

• #2   25. dec 2004 Jeg bor desværre i Århus - ellers mange tak for tilbudet smiley
    Skal jeg komme det hele på, og smøre bilen ind i samtlige midler, og derefter polere? Eller skal jeg anvende ridsefjerner - polere, voks - polere og tilsidst lakforsegler m. teflon og polere en sidste gang?? Det er sku indviklet med så mange produlter smiley hehe

• #3   25. dec 2004 Ridsefjerner først...
    Polere bilen og få de sidste små ridser væk...
    Brug derefter lakforsegler og polere bilen efetr....

• #4   26. dec 2004 Hejsa !!!!!
    Jeg købet en voks fra et firma i Farum og har aldrig prøvet noget der var så godt før. Produktet hedder JB long life voks, og det kan smørres ud over hele bilen, man skal ikke tænke på at dække liste til, det sætter ikke mærker på listerne, det var et super produkt. Kan helt klart anbefales.

Kommentér på:
Behandling af lak

Annonce