Hjælp til Spørgsmål og inspiration G4 {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Jeg har lige fået mig en ny golf 4, og vil gerne have lavet den alt for fed kabine mæssigt og fed uden vendig uden at ødelægge noget af det originale udseende alt der skal laves på den skal være noget der let kan pilles ud , og som ligner standard!!
Sådan nogen ting jeg selv har tænkt på og lavet er
Tonede ruder
Momo rat
Pioneer avic x 1 skærm
Masse anlæg i bag men stadig bagagerumsplads
hattehylde
18" Tysker fælge
Xenon
jeg har lyst til at lave mere men ved ikk hva det kunne være, for det skal se stilet og originalt ud..
jeg har 2 spørgsmål:
Det ene omhandler spacere, kan man få spacere som kun er 2 cm brede og hvordan virker de skal man have længere bolte eller hva skal man hvordan monterer man dem, næste spørgsmål er om hvis fælge og dæk går 2 cm ud fra skærmkanten vil det så ridse lakken når man ga den gas på grund af små sten og sådan!!
Andet spørgsmål er angående xenon hvilken model skal jeg have vil gerne have 8k, men hvordan får jeg dem til at passe i min originale lygte og hvordan ville det lyse op og være for modkørerne både med nærlys og fjernlys!!
i kan se bilen her eller i min profil
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=118154
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 61 Svar: 435
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 132
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 196 Svar: 314
sep 2003
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 90
xenon monteres let i de originale lygter, og 8000K er det rigtige valg!( efter smag) men vil dog anbefale at købe andre lygter med DE-linse evt. FK's eller R32 lygter., for ja lyset kommer til a se fesent ud i den originale parabol lygte! det vil altid blænde mere med xenon om det linse eller alm.
Hjælp til Spørgsmål og inspiration G4