{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

DET BURDE ALLE JO GØRE {{forumTopicSubject}}

Flodbølgen.............

Dansk Røde Kors
Ring: 90 56 56 56 og støt med 100 kr.
Sms: Skriv RK i en sms til 1231 og støt med 100 kr.
Giro: 644 0444
Hvis du har Netbank, kan du indbetale en donation på Røde Kors' bankkonto: reg.nr. 1199 konto nr. 6275400.

Folkekirkens Nødhjælp
Ring: 90 56 56 00 og støt med 100 kr.
Giro: 540 0023 (mrk. 'flodbølge').
Netbank: Overfør et beløb til reg.nr. 9541 kontonr. 5400023 (mrk. 'flodbølge').

De SMÅ 100 kr kan i jo lade være med at tanke bilen op for næste gang

tjek billed serien på BT.dk og Eb.dk det er jo frygeligt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DET BURDE ALLE JO GØRE
  • #1   31. dec 2004 For sent!!.. Har lige fyldt tanken helt op til bristepunktet idag, for 7.29/ltr (95) ;o)

• #2   31. dec 2004 Har tanket for 7,19 på roskildevej (95) men har smidt 100,- afsted alligevel, så må man jo bare lade vær med at æde junkfood en enkelt aften.... Det går til en god sag tænk på at dødsantallet af danskere også stiger.....

• #3   31. dec 2004 Nu vi lige er ved de dansker så inde på www.EB.dk eller www.bt.dk at de havde nogle billeder af de efterlyste... shit man.. der er små børn på 2-6 år gammel.... jamen de havde jo sikkert nada chance i den lede fucking bølge

• #4   31. dec 2004 Enig Michael N

Det er sq frygtiligt ! Og man bør gøre noget for at hjælpe. Iøvrigt at fint "reklame-stunt" TDC har gang i !!

• #5   31. dec 2004 Att: X3M

Hmm.... det var de sq lidt langtid om sonofon har også været ude med det.... jeg fik min besked i nat kl 04?? og hørte sonofon var igang tidligere...... syntes bare at der gik ALT for langtid før de fik den meddelse ud....

• #6   31. dec 2004 Att: Michael N

Det jeg er mest irreteret over, er det danske system. !!
    Igår brokkede de sig over at den danske stat var for langsom til at sende hjælp. Idag brokker de sig over at det er den udenrigs-ministrriske afdeling der står i spidsen og ikke stats-ministeren der går i spidsen ...... Det eneste problem vi danskere har, er at vi ikke har noget at brokke os over !!

• #7   31. dec 2004 jeg har ringet ind og bidraget med 100kr.
    Så min samvittighed er da iorden.
    Det betyder ikke en skid de 100kr.. men det gør det dernede.

• #8   31. dec 2004 ringer man tre gange har man stadig ikke følelsen af at ha gjort noget .. .tror ikke nogen kan forestille sig hva der er overgået de mennesker .. naturen kan vi ikke kæmpe mod

GODT NYTÅR

• Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166
    #9   31. dec 2004 Har indbetalt igår, men til Brian A: Ved ikke hvor du kommer fra, men her på Fyn betaler vi i øjeblikket 6.98 for blyfri 95 (det har det forøvrigt kostet hele julen).

• #10   31. dec 2004 Seriøst. Dybt usmageligt og malplaceret al den snak om benzin i denne tråd.

Brian A, Thomas L: i minder lidt om dem der blev interviewet dagen efter ulykken, om hvorfor de stadig ville derned, hvorpå de grinede og sagde de havde taget en gummibåd med. SÅ malplaceret og øretæveindbydende. Folk lider og har mistet deres børn, forældre og venner. Synes IKKE der er noget at grine af når vi snakker om det der er sket. Undskyld mit sure opstød...men de billeder jeg har på nethinden dernede fra, har påvirket mig meget...har også selv et lille barn og føler virkelig med folk.

PS. jeg har også støttet med penge....de betyder jo ikke noget for os....men liv og død dernede. Alle burde gøre det.

• #11   31. dec 2004 Eni med Jesper S min fætter og has kærste skulle ha været der nede 2 dage før katastrofen indtraf men de ombestæmte sig hældvgvis.. Og gudselov for det

• #12   31. dec 2004 enig med jesper s........

men så kan man jo se at der stadig er folk her som ikke burde være her

• #13   2. jan 2005 Har også indbetalt.. Men som Jan J skriver man føler stadig ikke man har gjort noget.. Har desværre det meget tæt på.. To fra den landsby jeg bor tæt på savnes..

• #14   2. jan 2005 Jesper S
    Jeg har det tæt nok på, eftersom min kærestes farbror og hans kæreste bor dernede, og de har ikke ringet hjem endnu.
    Jeg skrev det i ironi, men stadigvæk, der er nu mistet 150.000 liv i den katastrofe, og der er intet vi kan stille op, de bliver jo ikke levende igen af, at vi skænker dem eksempelvis 100.-, men gør man det, så har man det bedre med sig selv, sådan er vi bygget.
    Men til din information, så har jeg smidt de 100.-.

• #15   2. jan 2005 Tvivler ikke på det...ej heller på din historie...jeg synes bare at når snakken falder på benzin i lige den tråd her, er det en smule malplaceret. Self. kommer alle de omkomne ikke tilbage...men man kan redde mange fra sygdom og sultedød ved at sørge for at de får noget hjælp....så vi kan gøre en hel del. Håber da heller ikke du har sendt penge derned for at DU kan få det bedre med dig selv. Jeg gjorde for at DE kunne få gavn af dem, da de fleste af os ikke ænser de er sendt afsted. Uanset hvad folk gør, skal man bare tænke sig om 2 gange inden man skriver når man er inde på sådan et emne. Men ok....det kan være jeg overreagerer? Står dog stadig fast på mine ord smiley

Kommentér på:
DET BURDE ALLE JO GØRE

Annonce