{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Kvinder..... {{forumTopicSubject}}

Så tager man ud og kigger på en Ibiza fra 2001 - kørt 102.000km - fuld servicebog. stod til 52.000.

Ringede og spurgte om der var nogle skjulte overraskelser... "nææh - den var fuldt i orden ".

Starter med at kravle under den - fin fin - den havde fået pava..

Så hiver jeg oliepinden op ( bilen havde stået stille i 3 uger ). Der er så mindst en liter olie for meget på... )

Så skimmer jeg lige motorrummet igennem - hm.. lægger mærke til en tom kølervæske-beholder.... Går ind og starter den.. den hakker lidt i tomgang.. okay - var også 3 uger siden - måske det har lidt at sige.. prikker lidt til gassen - utæt udstødning ?!? suk...

River så lidt i gearstangen ( sidelæns ).. lyder som et skjold der er løst ?!? "Nej det havde hun i hvertfald aldrig hørt før - det var nyt på den" - "jamen det var jo 3 uger siden den havde været ude og køre sidst? den har jo holdt her hele tiden siger du jo? " - så blev hun tavs smiley

Lader den stå i tomgang i 5 minutter imens jeg læser servicebogen igennem...

Kører en tur.. midt i turen begynder en lysdiode at blinke og 3 høje bib skråler frem.. holder ind og kigger i instruksbogen - "kritisk kølervæske-niveau" - hopper ud og kigger ned foran den.. så pisser det ud med kølervæske... "Det har den aldrig gjort før ".. hvor tit har den ikke måtte køre tør for kølervæske så....

Nå - mig tilbage med den.. lægger så mærke til at når man slipper gassen og giver gas, rykker gearstangen sig ret meget i forhold til hvad jeg har set andre steder - kunne virke som et dødt motorophæng....

Fandens til tøs - her kommer man, ærlig køber og får lort i hovedet.

TØSER ! TAG JER SAMMEN !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder.....
  • #1   4. feb 2008 hehe ja det er hva der sker! smiley

• #2   4. feb 2008 det træls

• #4   4. feb 2008 Det har jeg prøvet en del gange. Man bliver sku Hidsig. Sådan nogle fjolser.

• #5   4. feb 2008 kunne vel også være sket med en mand der er uærlige mennesker over alt !!

• #6   4. feb 2008 Som om det kun er tøser der er sådan, hun har måske en undskyldning at hun ikke aner en flæk om biler. Men hvor mange knægte prøver ikke at sælge bundrådne biler til håbefulde købere smiley

Ellers kan du købe Spasseren, den bruger 1L olie på 1000km, bruger ingen vand, hul i begge paneler, tager vand ind af højre bagerste siderude, hul i bunden bag passagersædet, overflade rust på underdel af begge døre, samt bagklap. Rust under sealing i begge døre. Sprunget nr.pladelys i venstre side, sprunget højre foreste blink og løs forbindelse til venstre forlygte, så den slukker indimellem. Løs forbindelse til halvdelen af instrumenteringslyset. Løs forbindelse til cigarstik. Uret kan ikke stilles, da pinden er knækket - men den går 20km/l :D:D

• #7   4. feb 2008 Det er så nitten sådan noget! Man skal godt nok være vågen når man ser på biler. Det værste er at der er nogen der ikke ved bedre...

• #8   4. feb 2008 Christina J:

det er nu også noget andet når det er Spasseren..

Her snakker vi en bil med fuld servicebog - kørt af en der aldrig har åbnet motorhjelmen for at tjekke det vitale - det lærer man sgu når man tager kørekort.

• #9   4. feb 2008 Tonni - Ja men hvor mange gør det lige? Tjekker du din dagligt? Tjekker du dagligt dit lys om det virker inden du kører?

• #10   4. feb 2008 jeg tjekker min hver uge, fordi det er sur røv når der sker et eller andet og man ikke opdager det i tide. har prøvet det flere gange.

det irriterer mig bare at hun siger at bilen er i orden. så regner man med at det er ud over servicebogen..

• #11   4. feb 2008 Ja, men du lærer også til teori at du skal tjekke hvergang smiley Så der kan du bare se, du er da heller ikke regelrytter.

Tror alle har prøvet at kigge på en bil som ikke levede op til det billede sælger har givet af den

• #13   4. feb 2008 Det er også forskelligt på hvordan folk ser på en bil.
    Nu er jeg selv en der er meget kritisk, og hvis jeg ikke selv syntes bilen er pæn, ja så bliver prisen derefter. Andre vil måske syntes den bil der kommer og ser på for 14.000kr er ganske pæn osv, og det kan de godt leve med. Sådan er vi så forskellige..

Kommentér på:
Kvinder.....

Annonce